NOTD: MAC Shirelle

dinsdag, december 07, 2010




Vandaag heb ik nog eens een rood lakje bovengehaald, Shirelle van MAC. Kwestie van al een beetje in de feeststemming te komen. Vaak lees ik op internet dat MAC-lakjes niet zo denderend zouden zijn maar daar heb ik nog niets van ondervonden.

Ik heb er inmiddels enkele en allemaal lakken ze netjes, drogen ze snel en geven ze een mooie glans. Het enige minpunt vind ik het beperkte kleurengamma. Ik denk dat er ongeveer een 14-tal verschillende kleuren zijn (de limited editions niet bijgerekend) en dat is heel wat minder dan bijvoorbeeld het gamma bij OPI of Essie. 






Op de foto draag ik twee laagjes MAC Shirelle, zonder top coat. Zoals jullie kunnen zien dekt dit lakje heel mooi zonder strepen geeft hij een mooie glans. Ik raad jullie zeker aan om een base coat te gebruiken want de kleur kan anders nogal diep in de nagels dringen.

Shirelle kan ik best omschrijven als een mooie dieprode kleur met een warme ondertoon en past volgens mij bij heel wat huidtypes.

Voor een flesje van 10 ml betaal je 12,50 euro wat iets minder is dan bijvoorbeeld een OPI of Essie-lakje.


Wat vinden jullie van de kleur?



7 reacties

  1. Oooh mooi !!! Ik heb nog maar 1 lakje van MAC! Deze vind ik echt wel WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleur!
    Ik heb eigenlijk geen MAC nagellak, moet misschien toch maar eens verandering in komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb denk ik 2 lakjes van MAC maar doe ik eigenlijk weinig mee. Maar dit is echt wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal gek op rode nagels, super dus!! <3

    xSamantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf potje. De kleur is mooi maar wel heel bloedrood! Ik heb toch liever iets meer oudrood.
    Leuk blog heb je verder!
    Liefs, Dominique
    www.fashionheaven.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Imelda: Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van MAC-lakjes! :)

    @MissBeautyEtc: Welke kleurtjes heb je? :D

    @Samantha: Ja, rode nagels zijn super!

    @Dominique: Hij is inderdaad fel!
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen