Nails Inc. Warwick Avenue

donderdag, december 02, 2010



Een leuk extraatje bij je favoriete tijdschrift? Daar houden we allemaal wel van!
Vorige maand nog stak er bij Feeling een mini Chanel Inimitable Intense mascara en ook bij Glam-It stak er een mini High Impact mascara van Clinique bij, dat mogen ze van mij gerust wel vaker doen!

En alhoewel ik niet vaak de Britse Glamour koop, heb ik me deze keer misschien wel een beetje laten verleiden door het gratis flesje nagellak van Nails Inc. die erbij stak. Er was geloof ik keuze uit 3 of 4 verschillende kleurtjes en jullie raden het al..... Ik koos voor het roze exemplaar 'Warwick Avenue', hoe kan het ook anders!

Nails Inc. is een merk dat (nog) niet verkrijgbaar is in België en daardoor misschien ook minder bekend bij ons. Natuurlijk had ik al heel veel gelezen over deze lakjes, vaak positief maar soms ook iets minder...




Het flesje ziet er op het eerste zicht vrij luxueus uit, niets op aan te merken en ook het borsteltje is ok. Het lakken zelf echter ging niet zo vlot als ik had gehoopt. Een eerste laagje ging nog prima maar bij een tweede laag had ik toch wat problemen en waren er vrij veel strepen te zien. Misschien ligt de oorzaak bij het feit dat ik geen basecoat hebt gebruikt, vandaar dat ik het lakje zeker nog een tweede kans zal geven.





De kleur zelf vind ik wel mooi maar niet iets wat ik nog niet in mijn collectie heb. Het is een lichtroze crèmelakje zonder shimmer of wat dan ook. Opvallend aan dit Nails Inc. lakje is toch wel de snelle droogtijd en de mooie glans. Daarvoor scoort dit lakje zeker goede punten!

Al bij al een mooie deal als je het mij vraagt, al loop ik niet meteen warm om nog een ander Nails Inc. lakje aan te schaffen. Nails Inc. lakjes zijn met hun £ 11 niet bepaald goedkoop te noemen, volgens mij zijn er voor die prijs betere lakjes op de markt. Dit was mijn eerste Nails Inc. lakje dat ik heb gebruikt en wie weet lakken de andere kleurtjes wel beter?


Hebben jullie de nagellakken van Nails Inc. gebruikt?


Voor het december nummer van de Britse Glamour en het gratis Nails Inc. lakje kan je terecht bij je dagbladhandelaar of bij bookshop Waterstones, waar het tijdschrijft net ietsje goedkoper is!







7 reacties

  1. Mooi en subtiel kleurtje!
    Ik vind het altijd leuk als er iets bij een magazine zit. zo kan je eens dingen proberen die je anders mss niet zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een ander kleurtje gekozen dat erbij zat en daar ben ik wèl heel tevreden van!
    Goedkoop is het niet, dus het mag wel goed zijn hè. Misschien eens met base coat proberen? Dat had ik nl. wel gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Imelda: Ja! Goodies bij tijdschriften zijn altijd leuk! ;-)

    @Perfectly Unordinary: Ik ga hem zeker eens proberen met een basecoat eronder. Misschien lukt het dan beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt wel een schattig kleurtje!
    Misschien dat ik hem ook ga halen. :D

    En i.v.m. de Balenciaga's.
    Moest je ooit eentje kunnen komen, zou ik het echt doen. Ze zijn hun geld helemaal waard, echt een goede investering!

    x Krizia

    www.krizia-shark-attack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie tip! thx! En ik vind het een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar verschiet ik nu van dat je roze gekozen hebt ;)
    Mooi kleurtje en mooie verpakking. Super dat je hem gratis krijgt, ga er eens voor uitkijken!!

    BeantwoordenVerwijderen