Merry Christmas!

vrijdag, december 24, 2010



De afgelopen weken is er weer ongelooflijk veel sneeuw gevallen en als er iets is waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel natte en koude voeten!
Ik was al een tijdje op zoek naar moon boots of iets dergelijks dat mijn voeten warm kon houden, maar blijkbaar zijn die in zowat alle winkels in mijn maat uitverkocht.

En omdat het er zo naar uitziet dat koning winter nog niet meteen van plan is om er mee op te houden, trok ik deze namiddag naar de Torfs in de hoop toch nog iets te kunnen scoren.





Dit zijn ze dan, ik heb ze al de hele avond aangehad en moet zeggen dat ze ongelooflijk warm en comfortabel zitten. Had ik ze maar vroeger aangekocht!

Ben jij ook nog op zoek naar warme, comfortabele winterlaarzen en wil je er niet te veel geld aan besteden?
Check dan zeker deze eens bij Torfs!

Prijs: 49,95 euro


Fijne kerstavond iedereen!






11 reacties

  1. Leuke laarzen voor een deftige prijs! Ik ben héél blij met mijn Uggs, vandaag mijn auto uitgegraven en ze hebben het fantastisch gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Perfectly Unordinary: Zo'n laarzen zijn met dit weer echt onmisbaar geworden!
    Ik ben er heel blij mee! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie laarzen! Zien er lekker warm uit! Prettige kerstdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je had ze beter vorige dinsdag dan al gehad :D
    Ik wil ook wel graag warme botjes!!!
    Verder wens ik je een vrolijk kerstfeest en geniet van de eindejaarsdagen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel leuk dat (fake) Uggs nu eindelijk een beetje algemeen aanvaard worden. Een paar jaar geleden werd ik nog zonder schaamte nagekeken als ik met mijn Uggs rondliep, nu is hetgewoon normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marijke: Dankje! Ze zitten echt heel goed! :D

    @Tessa: Thanks! :)

    @Petra: Haha, ja da's waar! Ik had ze dinsdag goed kunnen gebruiken.
    Jij ook prettige eindejaarsdagen! :-)

    @Ann: Ja, je ziet ze ook meer en meer verschijnen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die winterlaarzen lijken mij erg fijn :D Nog veel plezier ermee en heb een fijne tweede kerstdag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb ergens gelezen dat zo'n laarzen niet goed tegen sneeuw kunnen, is dat zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Liesewiesje: Dankjewel! :)

    @Deedee.S: In de winkel hebben ze mij aangeraden om de laarzen eerst goed in te spuiten met een speciale spray, zo zouden ze er beter tegen bestand zijn. .-)

    BeantwoordenVerwijderen