Haul: Tweezerman

zaterdag, december 18, 2010





Tweezerman is een merk dat altijd al mijn aandacht heeft weten te trekken. De pincetten van Tweezerman worden al jaren door tal van make-up artists aangeraden, net omdat ze zo fijn in de hand liggen en met de meeste precicie werken. Ik heb mijn exemplaar ondertussen al enkele jaren en het werkt nog steeds even nauwkeurig!


Mini Slant Tweezer


Deze Mini Slant Tweezer is het kleine zusje van de befaamde Slant Tweezer. Een mini pincet voor onderweg en uiterst handig voor in de handtas!



BrowMousse


Maar Tweezerman heeft nog meer aanraders in het assortiment! Zo las ik al heel veel over de BrowMousse, een transparante gel die je wenkbrauwen in model houdt. Ook mijn favo verkoopster bij Ici Paris XL was er razend enthousiast over. Een review hierover mogen jullie binnenkort dus zeker verwachten!  






Ook de voeten mogen niet vergeten worden! Dit setje bevat de Pedro Callus Stone, Tweezerman's best verkochte middel tegen eelt en de Combo Clipper nagelknipper krijg je er tijdelijk gratis bovenop!



Het volledige Tweezerman-gamma vind je bij Ici Paris XL

- Tweezerman BrowMousse: 11,88 euro
- Tweezerman Mini Slant Pincet: 13,28 euro
- Tweezerman Pedro Callus Stone: 15,53 euro




6 reacties

  1. Leuke producten, ben wel superbenieuwd naar die BrowMousse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De browmousse is echt super, heb er ook n review over gedaan en het is een toppertje. Leuke haul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb 2 pincetten van tweezerman :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gisteren ook even blijven hangen bij het Tweezermanrekje... Vooral die minipincet lijkt me handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist niet dat Tweezerman ook voetverzorging had! Mijn pincet is in ieder geval een superaankoop geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet me toch eens zo'n Tweezerman aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen