Getest: Rituals Yogi Secret Foot Scrub

vrijdag, december 03, 2010



Met het koude weer van de afgelopen dagen doen we niets liever dan onze voetjes in lekkere, warme laarzen stoppen. Niets is dan heerlijker om - zeker na een lange werkdag - onze voeten lekker te verwennen, je voeten zullen je eeuwig dankbaar zijn! Ideaal om aan deze verwennerij te beginnen is een voetenscrub, hiermee verwijder je dode huidcellen zodat de crème die je er later opsmeert beter wordt opgenomen. 








Een fijne voetenscrub die ik zeker kan aanraden is de Yogi Secret Foot Scrub van Rituals. Deze heerlijke scrub, op basis van Ayurvedische principes zorgt ervoor dat onze voetjes onmiddellijk zachter worden en lichter aanvoelen. De geur, een combinatie van verfrissende munt- en basilicumgeur is vrij sterk aanwezig en kan voor sommigen misschien wat sterk overkomen. Mij stoort de geur niet aangezien ik wel van deze geurtjes hou.





Ik vind vooral de textuur van deze voetenscrub heel aangenaam, vaak zijn voetenscrubs heel vast van textuur waardoor je ze moeilijk kan opensmeren of ze zijn te vloeibaar waardoor een groot deel van het product verloren gaat. Deze gel bevat kleine schuurdeeltjes die net genoeg scrubben zonder pijn te doen.

Aanbrengen gaat heel gemakkelijk, je neemt een klein nootje en brengt die aan op lichtjes natte voeten. Met draaiende bewegingen wrijf je de gel op de huid die je trouwens heel makkelijk kan afspoelen, zo zijn je voeten netjes gereinigd én gemasseerd in één beweging! Het tintelende frisse gevoel achteraf krijg je er gratis en voor niets bij!


Gebruiken jullie al eens een voetenscrub?


Rituals Yogi Secret Foot Scrub
Prijs: 10,90 euro - 75 ml


7 reacties

  1. De mijne is onlangs opgebruikt, dus ik denk dat ik eens voor deze ga kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die klinkt goed!! Heb ik nog nooit gebruikt een voetenscrub, maar inderdaad, ideaal voor de winter...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Heb er nu nog eentje van Le Couvent des Minimes, ook fijn! Maar als die op is ga ik zeker deze is proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! En zal waarschijnlijk ook heel lekker ruiken, Rituals al kennende :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me echt zo fijn spul! Echt iets voor mijn ruwe voetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een voetenscrub heb ik nog nooit gebruikt maar een balsem wel af en toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nu voetenscub van het kruidvat, gewone munt geur. Maar deze klinkt beter, jammer dat er geen geur-internet bestaat.
    Ik ga hem toch eens checken in de Rituals-shop!

    BeantwoordenVerwijderen