Review: Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm

woensdag, december 29, 2010






















Max Factor komt binnenkort met een totaal nieuwe make-up lijn voor een natuurlijke look met een vlinderlicht gevoel. Xperience, want zo heet deze nieuwe luxe make-up lijn, zal bestaan uit een nieuwe gewichtsloze foundation, een vederlichte mousse mascara en een gloss balm voor de lippen waar ik heel benieuwd naar was!

Vandaag stel ik jullie de Xperience Sheer Gloss Balm voor, een lipbalm die de pure kleur van een lippenstift en de glans van een lipgloss combineert met het zachte gevoel van een verzorgende lippenbalsem.




Persoonlijk ben ik wel een grote fan van lippenbalsems met een tintje, ze geven je lippen een mooie natuurlijke kleur zonder er hard of fel uit te zien. De Xperience Sheer Gloss Balm bestaat in vijf zachte, natuurlijke tinten. Ik testte voor jullie vier kleurtjes uit.





Swatches op de hand
V.l.n.r.:  Rose Quartz 06, Amber 03, Purple Orchid 05 en Coral 02


De Sheer Gloss Balm bevat SPF 10 wat altijd mooi meegenomen is en werd verrijkt met natuurlijke butters zoals Mango butter, Cacao butter en Shea butter die de lippen beschermt, hydrateert en verzacht en dat is meteen duidelijk wanneer je de lipbalm aanbrengt. De stick glijdt als het ware over de lippen en laat een niet vettig laagje na.




Coral 02


Mijn conclusie:
Ik vind de Sheer Gloss Lip Balm zeker een aanrader voor wie van een natuurlijke look houdt. De stick is heel handig in gebruik en is hygiënisch. Mijn lippen hebben een natuurlijk tintje en voelen ook heel natuurlijk aan zonder een vettig of plakkerig laagje achter te laten. Ook van de heerlijke snoepjesgeur ben ik fan!
Een aanrader!


Sheer Gloss Lip Balm bestaat in 5 zachte tinten:

- Coral 02
- Amber 03
- Sugared Pear 04
- Purple Orchid 05
- Rose Quartz 06



Welk kleurtje zien jullie wel zitten?





Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm is verkrijgbaar bij Kruidvat
Prijs: 10,99 euro

12 reacties

  1. Mooie kleurtjes! Doet mij een beetje aan MAC slimshines denken, maar dan wel iets meer sheer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes, die coral 02 is ook men favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes ^^ Altijd een pluspunt dat er ook SPF inzit ^^
    Coral 02 & Rose Quartz 06 zijn mijn favo's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze lijken mij heel fijn, ga ze eens bekijken in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier Coral 02!
    Heel mooi!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er fijn uit! en coral is idd heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt super! Ik ben altijd fan van producten met SPF in, een pluspunt!
    Ik zou zeker die Amber kopen, ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het pigment nogal tegenvallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt fijn! Ze lijken een beetje op de MAC slimshines!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allemaal heel erg mooi eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen