Review: L'Oréal Professionnel Age Supreme Integral Omega 6

dinsdag, december 14, 2010






Vanaf een bepaalde leeftijd verandert het haar door hormonale schommelingen. De hoofdhuid wordt droger, de celvernieuwing vermindert met als gevolg dat het haar steeds fijner wordt en zijn glans verliest.

Om aan al deze ongemakjes tegemoet te komen ontwikkelde L'Oréal Professionnel Age Supreme Integral Omega 6, een integraal anti-aging wedersamenstellend programma met Intra-Cyclane dat bestaat uit een shampoo en masker die de 3 tekenen van haarveroudering bij de menopauze tegengaat.

Aangezien ik zelf nog niet tot die leeftijdsgroep behoor, heb ik niemand minder dan mijn mama gevraagd om de shampoo en het haarmasker te testen. Een ideale testpersoon lijkt me zo aangezien zij nog maar net 56 jaar geworden.

Op naar de test!





Densifiërende glansshampoo - Age Supreme Integral Omega 6
Een zachte shampoo met een speciale samenstelling van essentiële vetzuren en antioxiderende bestanddelen zorgt voor het herstel van de voeding van de haarvezel en geeft opnieuw glans.


Ik ben over beide producten zeer tevreden!

De shampoo ruikt lekker zonder overheersend te zijn. Hij schuimt goed en laat zich ook makkelijk uitspoelen. Na het wassen voelt mijn haar zacht en toch nog stevig aan.






Wedersamenstellend glansmasker - Age Supreme Integral Omega 6
Aanmaak van nieuwe materie en herdensifiëring gegarandeerd dankzij Intra-Cyclane, een molecule die gekend is uit de glasindustrie.  


Ook over het haarmasker niets dan lof! Ik had een beetje schrik dat het masker mijn haar zou verzwaren aangezien ik heel fijn haar heb. Ook hier kwam het product zeker zijn belofte na, mijn haar is gevoed zonder het te verzwaren en glanst heel mooi. Brushen gaat heel makkelijk en het valt ook mooier in model.



Conclusie:

Mijn mama is zo tevreden over de producten dat ze al heeft besloten om een extra flesje shampoo aan te kopen!



Age Supreme Integral Omega 6 glansshampoo en glansmasker zijn uitsluitend verkrijgbaar bij de L'Oréal Professionel-kapper

Prijs: 12,50 euro voor de shampoo (250 ml) en 17,00 euro voor het haarmasker (200 ml)




2 reacties