Getest: Kiehl's Creme de Corps Whipped Body Butter

vrijdag, december 31, 2010




Wie de Creme de Corps Whipped Body Butter van Kiehl's ooit al in handen heeft gehad zal het onmiddellijk met me eens zijn, dit product is hemels!
Het Creme de Corps-gamma bestond al uit enkele heerlijke lichaamsproducten zoals de Body Washing Cream, de Honey Body Polish en de Light-Weight Body Lotion SPF 30 en daar wordt nu dus deze heerlijke Whipped Body Butter aan toegevoegd.  





Creme de Corps Whipped Body Butter is een luxueuze rijke lichaamscrème die de huid intens hydrateert, tot 24 uur lang. De heerlijke mix van sojamelk en honing, die verrijkt werd met sheabutter en squalaan helpen de huid te herstellen terwijl jojobaboter en bètacaroteen zorgt voor het verzachten en beschermen van de huid.   

De Whipped Body Butter ziet er niet alleen heerlijk uit, hij ruikt ook heerlijk! Wie houdt van vanille, honing en ander zoet zal hiermee zeker aan z'n trekken komen. De geur is dus zoet maar het is niet dat de geur overheersend is ofzo, eerder subtiel en dat vind ik wel een pluspunt. 





De textuur van de Whipped Body Butter vind ik echt aangenaam, die is lekker luchtig en voelt zelfs een beetje aan als een opgeklopte crème. Toch heb je het gevoel dat hij je huid intens hydrateert en voedt zonder een vettig laagje achter te laten. Mijn armen en benen zijn vaak zeer droog, zeker tijdens dit koude winterweer en deze Whipped Body Butter voorziet ze van een heerlijk beschermend laagje!

















Is deze Whipped Body Butter iets voor jullie?




Kiehl's Creme de Corps Whipped Body Butter
Prijs: 42,00 euro 


Verkrijgbaar bij:
Kiehl's Gent - Koestraat 18
Kiehl's Antwerpen - Lombardenvest 80
Senteurs d'Ailleurs Brussel - Louizalaan 94




8 reacties

  1. Nice, moet ik eens proberen!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superzalig hé!!! Hopelijk gaat hij lang mee, ik hou echt van de geur en de textuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh boy, hoe vaker ik hem zie, hoe meer ik hem wil! Ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt geweldig maar die prijs... slik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er ook een heerlijk product uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al die fijne reviews hier over... Ik wil hem ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen