1 jaar Eva's Beautyblog + winactie! - AFGESLOTEN

dinsdag, december 28, 2010























Precies een jaar geleden, op 28 december 2009, verscheen het allereerste artikel op Eva's Beautyblog. Na een jaartje vind ik het nog altijd ongelooflijk leuk om mijn ervaringen met make-up en verzorging met jullie te delen. Ook jullie lieve reacties en mailberichtjes zijn leuk om te lezen én te beantwoorden!

Ondertussen is het bezoekersaantal van Eva's Beautyblog flink toegenomen en dat is allemaal dankzij jullie, mijn lieve lezeressen!

Omdat ik jullie graag wil bedanken voor de bezoekjes en de lieve reacties van het afgelopen jaar, heb ik een cadeautje voor jullie. Een Rituals Ayurveda Treat setje met drie travel size producten, als bedanking naar jullie toe! Het setje bevat Himalaya Clay, Shanti Shower en Honey Touch.

Ik hoop dat jullie het een leuk cadeautje vinden en dat jullie nog vaak een kijkje komen nemen op Eva's Beautyblog!


Wat moeten jullie doen om te winnen?

Helemaal niets! Laat gewoon een reactie achter waarin je zegt dat je meedoet, that's it!
Uiteraard mag je deze winactie altijd kenbaar maken op Twitter, blog/site of facebook!


De winactie loopt t.e.m. 9 januari 2011 - 23u.59!
Op maandag 10 januari 2011 maak ik de winnaar bekend!


Veel succes iedereen!


84 reacties

  1. Hey eva

    Graag had ik meegedaan met deze actie :)

    Groetjes

    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou ook graag deelnemen.

    proficiat met je blogverjaardag en beste wensen voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg proficiat! Ik blijf je blog zeker volgen :)
    Maar ik doe niet mee met de winactie; ik heb nog zo'n Ayurveda set liggen en dan gun ik het liever iemand anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je blog verjaardag! Nog vele blogjaartjes toegewenst!

    Wat een geweldige giveaway! I love Rituals! Ik doe zeker mee! Ik ga ook een link zetten op mijn blog.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met het éénjarig bestaan van je blog!

    Ik doe mee aan de winactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Proficiat met je blogverjaardag, ben blij dat ik jou heb leren kennen in het afgelopen jaar!

    Ik doe mee, zal een linkje in de zijbar van mijn blog zetten!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JEEJ! gelukkige blogverjaardag (toeters/bellen)!!
    superleuk pakket trouwens, ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wiee :)
    Wij doen mee, of course.
    Gefeliciteerd met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! Altijd een plezier om je blog te lezen. Ik doe mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke dikke proficiat! Nog heel veel jaartjes er bij en nog heel veekl shoptripjes samen! xxx

    Ik doe ook graag mee en ga het linkje op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat! Hopelijk volgen er nog vele jaren ;)

    Ik zou graag meedoen met de winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je 'verjaardag'!Ik ben zelf ook pas bezig met mijn blog en hoop dat het even succesvol wordt als die van jou en vele anderen!

    Ik zou ook graag meedoen met de actie:)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteeerd! Ik doe zeker mee want ik ben echt gek op de rituals himalaya serie, dat is echt mijn favoriet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat !! ^^

    Ik zou graag meedoen aan deze actie :) kben gek op rituals spulletjes ze ruiken zo lekker !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OK, bij deze laat ik een reactie achter waarin ik laat weten dat ik meedoe aan je wedstrijd ;)

    Nog een dikke proficiat met de verjaardag van je blog. Nog veel inspiratie gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super dat je al een jaar bestaat, nog vele jaren tegaan hoop ik^^
    natuurlijk wil ik ook graag meedoen met deze winactie
    groetjes
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eva, een dikke proficiat met je 1-jarig-bestaan :) Ik wil uiteraard ook graag meedoen aan je toffe winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een dikke dikke proficiat met je blog ♥

    lang zal ze leven
    lang zal ze leven
    lang zal ze leven
    in de gloooriaaaah
    in de glooo-riiii-aaah
    in de glooo-riiii-aaah!

    hehe :D

    bij deze doe ik dus ook graag mee!

    (nadia-segers@hotmail.com)

    xoxo doe zo verder met je site he!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi!

    Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je site!

    Ik zou graag meedoen met deze winactie =)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met het 1-jarig bestaan van je site Eva! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Eva,

    Ik volg je nog niet zo heel lang, maar wel zeer graag. Het is altijd leuk een berichtje te lezen.

    Dikke proficiat met de verjaardag van je blog. Dat er nog vele mogen volgen.

    Ik doe uiteraard ook graag mee.

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. proficiat met jou 1 jarig bestaan van jou blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van Harte gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan!

    Enne graag doe ik mee met je winactie!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je blogverjaardag!! Keep up the good work!!!
    Ik vind je blog super!!

    Ik doe zeker mee met je winactie en heb het op mijn twitter gezet!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd,
    wat een mega leuke winactie!!!

    ik doe mee.

    veel liefs Silja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke winacteie! Count me in please :-) !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik wil graag mee doen :D
    zal het meteen ff rondtwitteren via @femketje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh, dit is m'n favoriete lijn van Rituals! Die Honey Touch bodycreme is echt dá freakin' bomb! ;)

    Haha, ik wil dus graag meedoen :) Mijn emailadres is: Elsemiek1984 AT hotmail DOT com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je éénjarig bestaan! Ik wil graag kans maken :)

    Xx Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. yaay ik doe mee:D leuke winactie! ik zal hem even vermeldden op twitter onder de naam :@bibiansloot

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mee! Echt leuk dat je die winactie doet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Happy Birthday 2 your blog!
    Wat een geweldige prijs :D ik doe mee!
    Ik zal je actie retweeten! (@HermansSofie)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk! Ik doe mee. (:
    Ik twitter het ook @Flopzak ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Congratulations & Happy Birthday! Super prijs, dankje! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Congrats meis! Ik wil wel graag meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat! Ik doe graag mee aan de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een ontzettend schattige winactie! Leuk zeg, Rituals is zo fijn!

    Gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan van je blog, ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk! Ik doe graag mee, leuk zo'n fijn travelsetje! En ik heb je ook toegevooegd aan mijn Bloglovin', leuke site :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Aaah proficiat! En ik doe keihard mee :)
    natlie_v@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zou heel graag meedoen maar ik heb de producten al en wil niet zo een hebberig mens zijn dat meedoet om mee te doen ( hoewel een dubbeltje nooit kwaad kan maar soit :p) Ik zal het in elk geval tweeten enzo :) veel succes met je actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat met je blogverjaardag! Ik doe graag mee met de winactie, i love Rituals. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat met je 1 jarig bestaan en bij deze zou ik ook graag mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gefeliciteerd met je blogverjaardag!graag wil ik ook mee doen.
    ik heb het op me twitter gezet
    twitter.com/ruhishahbabe

    BeantwoordenVerwijderen
  44. oeh ik wil graag meedoen!
    pluimstaartwoelmuis@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat!! En wat een leuke winactie! Rituals doet het altijd goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van je blog!
    Dat er nog vele jaartjes mogen bijkomen.

    Uiteraard doe ik ook mee aan de winactie!

    xx Essy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk, gefeliciteerd ook! Ik doe heel graag mee! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Proficiat! Wat een leuke winactie :D Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd, en wat een leuke prijs! Ik wil graag meedoen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. leuk en veel reacties :)

    tuurlijk wil ik ook meedoen, en op nog vele blogsposts in de toekomst he!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. GEFELICITEERD met je verjaardag!

    Ook ik doe graag mee aan deze winactie!

    Groetjes en nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw! Congrats!! Ik doe zeker mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oeh Rituals!! Got to love them:)
    Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je site!! Hopen dat er nog vele bij komen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Allereerst gefeliciteerd! Wat leuk, normaal krijg je kadootjes op je verjaardag maar in dit geval word er weggegeven! Ik doe natuurlijk graag mee.

    (hompeltjepompeltje-ad-gmail-dot-com)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. proficiat met je 1 jarig bestaan! ik wens je nog veel blogplezier toe. en natuurlijk doe ik ook graag mee met de winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Proficiat meis! Je site is echt mooi gegroeid!

    + Count me in! Wat een geweldige winactie zeg,
    Ik zal hem ook even twitteren ;)
    (glimgirls)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heel erg leuk dat je dit zomaar weggeeft! Ik wil graag meedoen!

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  58. gefeliciteerd!!! ik heb 't getweet op twitter.com/litchick83

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Proficiat en nog vele jaren erbij! Ik doe mee met de winactie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe ook graag mee met deze actie.
    Gefeliciteerd met de verjaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Pretty cool, ik doe graag mee! En eh... ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gelukkige verjaardag meid!
    Wat leuk dat je iets weggeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gelukkige blogjaardag!
    Weer een leuke winactie, ik doe graag mee!

    Liefs,

    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik zou graag meedoen!
    Doe zo voort! x

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Een kans om zo'n leuk setje te winnen kan je toch onmogelijk onbenut laten, ik zou dus graag meedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik wil heel graag aan de wedstrijd deelnemen! Ik volg je blog nog niet zo lang maar elke keer als ik passeer blijf ik hangen omdat ik de artikels leuk geschreven vind en je een hele goede kwaliteit van foto's hebt!

    Proficiat met de eerste verjaardag van je blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Haay!
    Rituals is gewoon overheerlijk. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen! Heb ook een review gedaan over één van de scrubs!
    Ik dus ook graag mee doen met de wedstrijd! Spannend!
    En proficiat met het eenjarig bestaan van jouw blog! Ik ben nog maar net begonnen met bloggen, dus ik ben helemaal nog niet zo succesvol als jij.
    Nog heel veel succes met jouw blog!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Alweer 1 jaar oud .
    Time Flies!

    ik doe graag mee met de winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik zou graag meedoen aan deze winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ik doe graag mee! en op naar nog vele jaren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik wil graag meedoen met deze winactie :) Ik zal je actie tweeten. (psst, ik ben @wickedskakid)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik doe ook mee :)
    Leuke prijs trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe mee!
    I looove Rituals :)
    Proficiat met je blog, dat
    er nog vele jaren mogen volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Er is er 1 jarig HOERA HOERA!! :)
    gefeliciteerd!!!
    Natuurlijk doe ik heeeel graag mee, dus bij deze :)

    BeantwoordenVerwijderen