Winterproof lippen!

dinsdag, november 30, 2010



Lipgloss, lippenbalsem, mét of zonder kleurtje/geurtje... Er is voor elk wat wils!
Vandaag toon ik jullie wat ik tijdens deze koude temperaturen zoal op m'n lippen smeer...




Gesprongen lippen, droge velletjes? Het zijn maar enkele van de vele ongemakjes die we tijdens de koude wintermaanden ondervinden. En toch kan je heel wat voorkomen door dagelijks een goede lippenbalsem te gebruiken.

Helemaal bovenaan op mijn favorietenlijstje zijn de lippenverzorgingsproducten van Rosebud. Ik ben een heel grote fan van de Rosebud Salve, een lippenbalsem die lekker voedt en er toch heel natuurlijk uitziet op de lippen. Sinds kort is er een Rosebud Salve in een tube verkrijgbaar, handig voor onderweg of voor wie schrik heeft van lekkende doosjes in de handtas.

Naast de regular Rosebud Salve zijn er ook nog een aantal andere varianten zoals de Menthol and Eucalyptus Balm. Een verkoelende balsem waar je ook kleine huidirritaties (veroorzaakt door de kou) mee kan verzachten.





Iets meer kleur maar toch nog altijd zeer natuurlijk zijn deze lipglossjes en lippenbalsem. Het linkse ronde doosje is de MAC Tinted Lip Conditioner SPF 15 in de kleur Feelin' Good, een mooi nude beige/roze tintje.

Bovenaan zien we de Chanel Lèvres Scintillantes Glossimer in de kleur Petit Pèche. Een prachtige lipgloss die ik eigenlijk veel te weinig gebruik, misschien omwille van de vele glittertjes? Daaronder twee nude lipglossjes van Max Factor, Sophisticated en Vibrant. Allebei heel natuurlijke kleurtjes die vrij lang houden. En als laatste (en misschien wel mijn meest favoriete glossje van dit moment), de Benefit lipgloss in de kleur Life on the A list. Dé perfecte roze kleur!



Wat smeren jullie op de lippen om ze mooi en zacht te houden?



Alle producten zijn verkrijgbaar bij:

Rosebud Salve: Boozyshop en Cosmeticary
MAC Tinted Lip Conditioner SPF15: MAC store
Chanel lipgloss: Ici Paris XL
Max Factor lipgloss: Kruidvat
Benefit: Inno


9 reacties

  1. Stuk voor stuk geweldige lipproducten, zou ik ook allemaal willen hebben!
    Ik ben echt fan van Rosebud! Ik heb nu al 3 verschillende soorten en ik zou ze graag allemaal willen hebben. Dat van die tube wist ik nog niet, super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke en handige post!!
    Ik smeer ook gans de dag door lipbalsems op mijn lippen!!
    Ik ben ook heel benieuwd naar de rosebud salve, heb hem op mijn secret santa lijstje, en krijg ik hem dan niet ga ik het zeker zelf halen!! Zo een tube is inderdaad ook wel fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, zo'n overzichtje!!
    Mijn Rosebud is ook grote favoriet en ik ben helemaal mee met je glossjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DIe tube staat ook op mn lijstje. Heb nu het potje maar denk dat dat me beter gaat bevallen. Voor de rest leuke spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten!! Ik wil nog heel graag Rosebud in een tube, lekker makkelijk voor onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke producten! Ik ben ook verslaafd aan rosebud salve! Misschien moet ik mij die tube ook maar in aanschaffen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik een balsem van Burt's Bees of None of you beeswax van Lush, maar op een of andere manier krijg ik toch droge lippen (Gr@*/%!!) Toch maar eens voor die rosebud gaan dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal mijn smaak qua lipproducten heb je! ;) toppers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Imelda: Ja, zo'n tube is echt heel handig voor in je tas! :)

    @Petra: Rosebud is fijn! Ik hoop voor je dat hij in je pakje steekt :))

    @Perfectly Unordinary: Hihi! :D

    @Evelien: Ik vind de tube net iets handiger en hygiënischer ;)

    @Myrna: Thanks!

    @Marijke: Zeeeeeeeer verslavend! :))

    @Snooze: Ooh, die heb ik nog niet gebruikt :) Burt's Bees schijnt ook wel goed te zijn.

    @Tessa: Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen