Kiehl's Gent!

dinsdag, november 16, 2010

Het ziet er zo naar uit dat we niet lang meer moeten wachten vooraleer de Kiehl's store in Gent zijn deuren opent! Toen ik gisterenmiddag in de Gentse Koestraat liep kreeg ik meteen de glimlach op m'n gezicht. Ja hoor, ik weet nu al dat je mij hier heel vaak gaat kunnen terugvinden.  

Bij Kiehl's geven ze niet alleen deskundig advies, ook als je op zoek bent naar een geschenk ben je hier aan het juiste adres. Alle pakjes groot of klein worden hier altijd ongelooflijk mooi ingepakt en dat met de grootste glimlach!

Breng je binnenkort een bezoekje aan Gent en ben je nog op zoek naar kerstcadeautjes? Spring dan zeker even binnen!


Kiehl's store Gent
Koestraat
9000 Gent
(vermoedelijke opening: december)



5 reacties

  1. Joepie, dacht echt dat het voor volgend jaar zou zijn...
    Ben benieuwd, en misschien lopen we elkaar daar wel eens tegen het lijf (of gaan we naar de opening :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan niet wachten ! :)
    alleen spijtig dat ik dan in nederland zit op stage, dus het zal nog een paar maandjes duren voor ik een bezoekje kan brengen :s

    BeantwoordenVerwijderen