TAG: Skincare

donderdag, september 02, 2010




Onlangs kwam ik deze skincare tag tegen op Marijke's site, Nymphette.
Ik vond hem zo leuk dat ik de vragen ook wel eens wou beantwoorden.


Hoeveel keer per dag was je je gezicht?
Twee maal per dag, 's ochtends en 's avonds.


Wat voor skintype heb je?
Een vrij complexe huid! Gevoelig én gemengd.


Welke face wash gebruik je momenteel?
Ik blijf trouw aan m'n 'Lotion pour peaux intolerante' van Avène, een vetvrije reiniger voor ogen en gezicht zonder parfum!


Exfolieer je?
Ja, elke twee weken. Alleen de 'Gommage Action Biologique Sans Grains' van Yves Saint Laurent is zacht genoeg voor mijn huid!


Welk merk gebruik je?
Om mijn gezicht te reinigen gebruik ik Avène. Mijn dag, nacht- en oogverzorging is van La Roche-Posay.


Welke dag/nacht creme gebruik je?
Als dagverzorging gebruik ik de 'Crème Rubialine' van SVR, op aanraden van mijn dermatologe. Mijn nachtverzorging is van La Roche-Posay.


Heb je sproetjes?
Ja, een paar! Vooral in de zomer kan je ze goed zien.


Gebruik je oogcreme?
Yep! Redermic van La Roche-Posay.


Heb je of heb je acne gehad?
Als tiener heb ik wel eens last gehad van puistjes maar niet heel veel.



3 reacties

  1. leuk! Ik heb nu ook Avène ontdekt! Heerlijke producten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om alles zo eens op een rijtje te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen