Nars Pure Sheer Lip Treatment

woensdag, september 01, 2010

Als er één product is waar ik maar niet genoeg van kan krijgen is het toch wel lippenverzorging! Ik heb ondertussen al een heuse collectie bijeenverzameld, lippenbalsem, gloss, noem maar op... Toen ik op de website van Nars deze Lip Treatment tegenkwam was ik meteen verkocht. Nars Pure Sheer Lip Treatment hydrateert en voedt de lippen én voorziet ze ook nog eens van een subtiel tintje. Nars Pure Sheer Lip Treatment bestaat in maar liefst zes verschillende kleurtjes, al zullen deze niet echt veel kleur afgeven vrees ik. Maar geef toe, ze zien er toch mooi uit! Morgen ga ik samen met m'n vriend shoppen in Rijsel en ik ben er vrijwel zeker van dat ik deze Lip Treatment eens van dichtbij ga bekijken! Nars Pure Sheer Lip Treatment is verkrijgbaar in de kleurtjes: Bianca - Aurore - Angelique - Lara - Paloma - Greta Prijs: 25,00 euro

6 reacties

  1. Oh, ze zien er supermooi uit!!!
    Veel shoppingplezier, benieuwd naar de aankoopjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er idd weer een fijn product uit van Nars! Jammer van de prijs :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat mooi! Nars, kom please please please naar België!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier heb ik ook m'n oogjes op :) begin sterk te denken om te bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwie! Ik wil zo graag iets van NARS proberen! Ben echt zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen