China Glaze haul

maandag, september 06, 2010







Jullie zien het, ik kan het maar niet laten om nieuwe lakjes te kopen!
Deze keer zijn het er drie van China Glaze geworden, ik ben echt wel tevreden over dit merk moet ik zeggen. Ze hebben mooie kleuren, lakken zeer fijn, blijven lang mooi en ga zo maar door...
Ook hun prijs valt goed mee, die is slechts 6,95 euro per lakje.





Het eerste lakje is 'Electric Lilac', een blauw/lila glitterlakje dat ik eigenlijk niet voor mezelf maar voor m'n nichtje kocht.
Toen we samen naar de kleurtjes aan het kijken waren op internet vond ze deze zo mooi, uiteindelijk heb ik hem stiekem voor haar gekocht :)






De tweede kleur 'Gelato' is een mooi oudroze, ik had een tijdje geleden enkele mooie notd's gezien hiermee en ik vond hem wel leuk.
Het is ook een kleurtje dat ik nog niet heb dus...
Bovendien is roze altijd mooi, niet?






De derde kleur is 'High Maintenance', een prachtig en stijlvol bordeaux/rood.
Een echte klassieker! In het echt is de kleur wel iets donkerder.
Rood is helemaal in deze winter dus rode nagels mogen zeker niet ontbreken!



En hier zien jullie de kleurtjes nog eens


Electric Lilac



Gelato



High Maintenance


Wat vinden jullie van de kleurtjes?


De lakjes van China Glaze zijn o.a. te koop bij Enchantra voor 6,95 euro per stuk


8 reacties

  1. Ik vind ze allemaal wel leuk, maar gelato is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je die voor je nichtje kocht!! En zo fel voor jouw doen? What happened to baby pink? ;) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. roze is inderdaad altijd mooi ;)
    zo lief dat je die voor je nichtje kocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleurtjes!! De roze is mijn favoriet, roze nagels zijn inderdaad altijd mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kleurtjes en helemaal niet duur! Mijn favoriet is de Gelato!

    BeantwoordenVerwijderen