Yves Saint Laurent Touche Éclat

donderdag, augustus 26, 2010

Touche Éclat, het populaire toverstafje van Yves Saint Laurent blijft populair. Wisten jullie trouwens dat er elke 20 seconden wereldwijd een Touche Éclat wordt verkocht? De verpakking van deze klassieker was al een streling voor het oog maar voor het nieuwe seizoen werd de Touche Éclat in een nieuw jasje gestoken, limited edition! Touche Éclat is verkrijgbaar in 4 kleuren: - N°1 Rose Lumière (voor de lichte huid met roze ondertoon) - N°2 Ivoire Lumière (voor de lichte huid met gouden ondertoon) - N°3 Pèche Lumière (voor de matte of reeds gebruinde huid) - N°4 Caramel Lumière (voor de donkere huid) Zijn jullie ook fan de Touche Éclat of hebben jullie een andere favoriet?

7 reacties

  1. Ik heb hem ook maar gebruik hem bijna niet meer, zal hem misschien toch nog eens moeten boven halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LE! Ja, je weet dat ik überfan ben, dus... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik wist helemaal niet dat dat in 4 kleuren kwam !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook fan!!
    Leuk die nieuwe verpakking...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik iets gelijkaardig van TBS, geeft een mooi resultaat maar als ik moe ben durft het tussen mijn vermoeidheidlijntjes kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er mooi uit! Ik moet hem nog steeds kopen ;^-) Ik heb nu de benefit Oh La Lift en als die op is ga ik deze halen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen