TAG: '8 Random Questions'

woensdag, augustus 11, 2010


Deze leuke tag '8 Random Questions' kreeg ik van Marijke van Nymphette!
Het is de bedoeling dat ik de acht onderstaande vragen beantwoord en daarna acht nieuwe vragen voor jullie verzin.

Zijn jullie er klaar voor?

1. Als je maar één product (make-up/beauty) mocht meenemen op vakantie, wat zou je dan kiezen?
Dat zou zeker en vast een mascara zijn!


2. Met welke celeb wil je eens een dagje ruilen?
Alexa Chung! Ik vind haar zo'n stijlvolle en knappe dame.
Ze ziet er zo leuk uit vind ik, nooit geforceerd of fake!


3. Welk product staat er al een tijdje op je wishlist?
Auw, dat zijn er best wel enkele!
Eentje die er al een hele tijd op staat (het wordt eigenlijk hoog tijd dat ie er af geraakt...) is de CHI-stijltang! Die wil ik ooit nog eens kopen!


4. Wat is je favoriete tv-serie?
Hmm, heb ik niet echt


5. Wat is je lievelingseten?
Spaghetti Bolognaise!!!


6. In welke winkel zou je al je geld willen uitgeven?
Daar moet ik niet lang over nadenken, bij Printemps!
Ik vind op elke afdeling wel iets leuks, lingerie, beauty, home,...


7. Hoe ziet jouw favoriete outfit eruit?
Ik draag zowiezo weinig broeken, het zal dus zeker een kleedje of rok worden. Gecombineerd met een leuke cardigan, een mooie ceintuur én de juiste tas natuurlijk!


8. Wat is je favoriete liedje ever?
Naturally van Selina Gomez. Telkens wanneer ik dit liedje hoor kan ik het het maar niet laten om mee te zingen en te dansen!


En dan is het nu tijd om mijn acht nieuwe vragen te stellen:

1. Als je jezelf in drie woorden zou moeten beschrijven, hoe zou je dat doen?
2. Wat was jouw grootste beautyblunder ooit? (verkeerde haarkleur, make-up,...)
3. Waarvoor mogen we jou 's nachts altijd wakker maken?
4. Wat is volgens jou dé beste eigenschap die je kan bezitten?
5. Mocht jij morgen plots een grote som geld winnen, hoe zou je dat besteden?
6. Welk make-up/beauty product mag volgens jou in geen enkele stash ontbreken?
7. Heb je ooit al van iets spijt gehad?
8. Wat is jouw favoriete make-up/beauty merk?


Ik tag Petra, Vanessa en Mysterious Brunette!

Dames, begin er maar aan want ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! ;-)


3 reacties

  1. Leuke weetjes!! Het liedje van Selena Gomez vind ik ook super!!

    Oeh, ga eerst eens serieus moeten nadenken, zijn geen makkelijke vragen hoor ;)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te lezen! en leuke vragen heb je bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Petra: Hèhè, ik benieuwd naar je antwoorden! ;-)

    @Marijke: Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen