Rimmel lanceert twee nieuwe waterproof mascara's!

vrijdag, augustus 06, 2010




Waternimfen onder ons mogen zich alvast klaarmaken voor een plons in het water!
Rimmel London verwent ons deze zomer namelijk met maar liefst twee nieuwe waterproof mascara's.





Eerste nieuwkomer is de 1-2-3 Looks Waterproof Mascara, Rimmels meest revolutionaire mascara met instelbaar volume, nu ook in waterproof versie!
Dankzij de ultramoderne draaibare houder creëer je in één draaibeweging jouw look!

Hou je van natuurlijke, subtiele wimpers? Kies dan voor stand 1.
Wil je sensueel volume, draai dan de houder naar stand 2.
Mag het allemaal nog iets uitdagender zijn en kies je voor echt glamoureuze wimpers, kies dan voor stand 3.

Prijs: 12,99 euro





Tweede nieuwkomer is The MAX Volume Flash Mascara, een mascara die je wimpers in no time omtovert van dun naar dik en dit in slechts een paar seconden!
Resultaat? Prachtig volumineuze wimpers die ook nog eens bestand zijn tegen water!

Prijs: 11,99 euro


Rimmel 1-2-3 LOOKS mascara en The MAX Volume Flash mascara zijn allebei verkrijgbaar bij Kruidvat

Meer info: Rimmel



4 reacties

  1. ik ben wel benieuwd naar die 1-2-3 looks mascara, ben nog nooit zo n 'draai' mascara tegengekomen (of ligt dit aan mij? ;p)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook benieuwd!! Wou mij al eens een waterproof-mascara aanschaffen. Niet dat ik erg veel ga zwemmen, maar voor regenachtige dagen misschien :)
    (je moet toch altijd een excuus hebben om iets nieuws te kopen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou niet zo van waterproof, je krijgt het er altijd zo moeilijk af hé :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Snooze: Ik ben er ook wel benieuwd naar moet ik zeggen ! Zo'n draaimascara heb ik nog niet geprobeerd. :-)

    @Petra: Haha, ja da's waar! Elk excuus is goed! ;-)

    @Misswhitemilkyway: Tijdens de zomermaanden gebruik ik weleens waterproof mascara, is wel handig! Gaat er idd niet zo vlotjes af maar met een gepaste oogreiniger komt dat wel goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen