Review: MAC Studio Moisture Tint SPF 15

dinsdag, augustus 03, 2010

Vandaag laat ik jullie kennismaken met de Studio Moisture Tint SPF 15 van MAC. Ik gebruik de Studio Moisture Tint SPF 15 zo goed als elke dag gedurende enkele maanden en ik kan best zeggen dat hij zo stilaan tot mijn favoriete make-up producten behoort! De Studio Moisture Tint SPF 15 is een gekleurde dagcrème die je huid hydrateert en beschermt (SPF 15!) en toch voldoende dekking geeft. Ideaal dus voor tijdens de zomermaanden! Hij houdt zo'n beetje het midden tussen een gekleurde dagcrème en een foundation. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van foundation, zeker niet tijdens de zomermaanden dus dit is voor mij een ideaal product! Het product zelf zit verpakt in een handige tube, je kan dus makkelijk doseren! Je kan de gekleurde dagcrème aanbrengen met de vingers of met een kwast. Ik vind het resultaat mooier wanneer het is aangebracht met de stippling brush (187) van MAC, is nog natuurlijker! Doordat een gekleurde dagcrème minder dekkend is dan een foundation hoef je ook niet zo snel te vrezen om iets fout te doen. Voor mijn huid is de Studio Moisture Tint SPF 15 alleen een beetje weinig. Ik merk echt wel dat ik er nog een dagcrème onder moet dragen, dit geeft gewoon meer comfort! Lichtjes uitgestreken... Et voila! Ik heb de Studio Moisture Tint SPF 15 in de kleur 'Medium' en die is echt perfect voor mijn huidskleur (NC25). Zoals jullie op de foto kunnen zien smelt hij als het ware op de huid en vormt hij één uniforme kleur. Nog een belangrijk pluspunt is dat deze gekleurde dagcrème parfumvrij is! Een aandachtspunt waar steeds meer en meer mensen met een gevoelige huid rekening mee moeten houden. Studio Moisture Tint SPF 15 is verkrijgbaar in 5 verschillende kleuren: - Light - Medium - Medium Dark - Dark - Deep Dark Prijs: 25,50 euro voor 40 ml

5 reacties

  1. Elke keer vergeet ik om er naar te kijken! Heb er al zoveel goeds over gehoord maar nog nooit gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dezelfde kleur als jou :D Deze foundation is echt fijn he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Misswhitemilkyway: Ik vind hem echt super! :)

    @Evelien: Ja, ik ben er heel tevreden van! :D

    @Roxanne: Absoluut, ik ben er stilaan aan verslaafd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb deze ook in medium en vind hem ook superfijn! hij is bijna op:-(

    BeantwoordenVerwijderen