NOTD: Nfu-Oh

maandag, augustus 23, 2010




Vandaag zien jullie mijn Nfu-Oh lakje dat ik eerder had gewonnen bij de winactie van Vivaglamx3.
Ik vind het zo'n speciale kleur! Nog eens bedankt meid!
Eigenlijk had ik nog nooit eerder een lakje van Nfu-Oh gebruikt, ik was dus heel erg benieuwd! Hoe deze kleur noemt kan ik je helaas niet vertellen want Nfu-Oh geeft blijkbaar geen namen aan z'n kleuren, enkel een nummer en die is NFU047.

Wat me meteen opviel aan dit lakje was toch wel de mooie vorm van het flesje! Ik heb al heel wat flesjes nagellak in m'n handen gehad maar deze is toch wel heel apart vind ik. Ook over de inhoud ben ik heel tevreden, die is namelijk echt huge! Terwijl de meeste lakjes 10 of 15 ml bevatten, heeft deze er 17 ml. Ik vraag me eigenlijk af of ik dat ooit allemaal kan opgebruiken ;-)








De kleur:
Het is zeker geen alledaagse kleur vind ik maar dat hoeft ook niet. De kleur houdt een beetje het midden tussen oranje en rood. Naargelang de lichtinval zie je in de flakes goud en dan weer rood. Ik denk dat dit lakje het prima zou doen als toplaag bovenop een andere kleur, lijkt me heel mooi! Op de foto heb ik trouwens 2 laagjes op.


Gebruiksgemak:
Het lakken ging prima moet ik zeggen dankzij het fijne borsteltje en ook over de droogtijd geen klagen want dit lakje droogt in een razendsnel tempo!


Hebben jullie al lakjes van Nfu-Oh?



7 reacties

  1. Wow. Niet iets wat ik zelf zou dragen maar hij ziet er wel heel speciaal uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk idd dat het mooier is over een ander lakje heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, ik denk dat hij heel mooi is over zwart! (Zoals alle andere Nfu.Oh's ;P) Ik heb er nog geen, maar ik wil ze zoooo baad...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind m echt supermooi! En leuke verpakking ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb er nog geen lakje van, ze zien er wel altijd speciaal uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al zoveel staan kwijlen op die site :p

    BeantwoordenVerwijderen