NOTD: China Glaze Innocence

maandag, augustus 02, 2010




Het ziet er naar uit dat ik met Innocence van China Glaze, want zo noemt dit lakje, de perfecte roze nagellak heb gevonden!
Lezeressen die hier geregeld langskomen weten ondertussen dat ik een zwak heb voor roze nagellakjes. Ondertussen heb ik al heel wat roze lakjes bijeen verzameld en toch zijn ze allemaal net even anders.

Innocence is een zachtroze, onschuldige kleur met een koele ondertoon maar iets minder koel dan OPI Bubble Bath. Als ik Innocence van China Glaze vergelijk met Bubble Bath van OPI merk ik dat Innocence net iets transparanter is terwijl Bubble Bath iets meer dekt en rozer is. Het verschil is echter wel heel miniem.





Opvallend is ook hoe mooi Innocence lakt, hier geen strepen! Ik heb al ondervonden dat het met Bubble Bath van OPI wel eens mis kan gaan, met strepen als gevolg! Bij Innocence hoef je daar helemaal niet voor te vrezen, perfect egale en glanzende nageltjes gegarandeerd!



'Innocence' op het gras




Innocence was mijn allereerste China Glaze-lakje en tot nu toe bevalt het mij heel goed! Binnenkort komen hier dus waarschijnlijk nog heel wat China Glaze-lakjes aan bod!

Ik kocht Innocence van China Glaze bij Pro-Duo tegen 5,99 euro wat heel schappelijk is voor een kwaliteitslakje.


Zijn jullie ook zo enthousiast over de lakjes van China Glaze of hebben jullie andere favorieten?


9 reacties

  1. Oeh, wat een beauty!
    Can't wait to see more... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel laagjes heb je hier op..? Het dekt namelijk helemaal niet....?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Elsemiek: Dit zijn twee laagjes.
    Innocence behoort tot de 'sheer'-lakjes en daardoor ook vrij transparant!
    Een derde laagje zal dus meer dekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lukt terug maar niet via mijn blog :o)

    Mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kleurtje!!
    Ik ben ook helemaal gek op roze lakjes, en inderdaad, hoeveel je er ook hebt, ze zijn allemaal anders ;)

    Ik heb mijn eerste china glaze lakjes vandaag besteld, dus ben benieuwd!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen