Nesti Dante Sapone Naturale

dinsdag, augustus 24, 2010




Mijn liefde voor de heerlijke geurzepen van Nesti Dante blijft voortduren. Ik ben helemaal weg van deze Italiaanse zepen, ze ruiken lekker, zijn superzacht voor de huid en zitten bovendien nog eens prachtig verpakt in luxueus Florentijns papier!
Toen ik afgelopen zondag deze nieuwe geurtjes in Sluis tegenkwam kon ik ze dan ook niet laten liggen.

De geurtjes die ik heb gekocht zijn:




Philosophia scrub - Nespolo reale, Cachi rosa e ambra
(een zeep met stukjes walnoot die je huid scrubt)




Dolce Vivere - Sardegna
(een Mediteraans stukje zeep zeg maar met o.a. Helycrisum)




Philosophia detox - Dafne invernale, Loto bianco e echinacea (De heerlijke geur van 'Daphne Odora', witte lotus en echinacea die wellicht iedereen zal kunnen bekoren!


Hebben jullie al zeepjes van Nesti Dante gebruikt?


Nesti Dante geurzepen zijn verkrijgbaar bij tal van drogisterijen in Sluis (Nederland)
Prijs: 3,95 euro voor 250g



9 reacties

  1. Kende het niet, moet ik volgende keer eens naar kijken in Sluis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ze ook niet, maar weet wel dat ze op Franse marktjes gelijksoortige zepen verkopen die overheerlijk ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooeeeeeeh jij was in sluis:) Ben ik eventjes benieuwd waar jij woont! Ik woon daar namelijk ook niet zo heel ver van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgende keer als ik in Sluis ben ga ik er ook is eentje meenemen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen in SLuis? Of kan je ze ook ergens op internet bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze zeep ook al gezien bij Etos in Hulst. Zelf nog nooit gekocht, maar misschien neem ik er de volgende keer wel eentje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze klinken onzettend lekker maar heb ze helaas nog nergens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen