Nagellak opbergen!

dinsdag, augustus 31, 2010




De laatste tijd is mijn collectie nagellakken flink gegroeid, reden te meer dus om op zoek te gaan naar extra opbergruimte!
In het verleden verzamelde ik al mijn lakjes in één grote doos maar dat werd al vlug te rommelig.





Deze kartonnen doosjes zag ik staan bij Hema maar je vindt ze ook wel bij Ikea, ze kosten echt niks!
Wat ik zo fijn vind aan deze dozen is dat ze lekker handig zijn. Hun compacte formaat zorgt er tevens voor dat er niet te veel lakjes bijeen zitten en houdt het vrij overzichtelijk. Zo heb ik nu een doos die al m'n OPI, Chanel, China Glaze en Essie lakjes herbergt én een doos voor al m'n Koh, Catrice, en andere merken.







Wie weet komt er binnenkort wel een derde of zelfs vierde doos?
Grapje hoor! ;-)

Hebben jullie een opbergsysteem voor jullie nagellakjes?




7 reacties

  1. Ik heb gwn alles in een lade van mijn kast, maar ik heb natuurlijk ook nog niet zoveel nagellak als jou :D hiih

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Je hebt er echt wel veel :) De mijne staan gewoon in een badkamerkast, maar zoveel zijn het er niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, superhandig. Bij mij staan ze in zo een stoffen bakje, maar kan niet afgesloten worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij kan je niet echt van een systeem spreken :)
    heb deze doosjes ook van ikea, gebruik ze voor dvd's, misschien moet er maar wat extra kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er netjes uit!! Bij mij staan ze in een mandje in mijn schuif.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe zoals jou, ik steek al mijn nagellakjes in een doos. Dan blijft de geur ook in de doos en niet in de kast hangen :)

    Leuke collectie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen