My Veronique Branquinho shoes!

zaterdag, augustus 14, 2010




Buiten mijn liefde voor mooie handtassen en accessoires heb ik nog een andere passie die ik graag met jullie deel... Schoenen!
Deze sandaaltjes van Veronique Branquinho kocht ik onlangs nog in de solden. Ik had ze natuurlijk al een poosje geleden zien staan maar ze waren vrij duur. Tijdens de solden ging er behoorlijk wat van de prijs af dus moest ik niet lang twijfelen!

Ik hou van mooi afgewerkte schoenen en deze van Veronique Branquinho zijn daar geen uitzondering op! Jammergenoeg moest Veronique Branquinho vorig jaar een punt zetten achter haar kledinglijn ten gevolge van de economische crisis. De schoenencollectie blijft gelukkig wel verder bestaan, deze vind je trouwens o.a. bij Obius in Gent en Coccodrillo in Antwerpen.





De sandaaltjes van Veronique Branquinho hebben ondertussen met mij al heel wat kilometertjes afgelegd, ze zitten echt zalig!
Ik vind het vooral een zeer mooie kleur, een beetje taupe/grijs dat je bij heel veel kan combineren. Ook de hak, die vervaardigd is uit hout geeft er net iets speciaals aan vind ik.
Natuurlijk zijn deze sandaaltjes niet echt geschikt om alle dagen te dragen, daarvoor zijn ze net iets té hoog vrees ik.
Maar voor een meeting op het werk of een avondje uit zijn ze zeker geslaagd!





7 reacties

  1. Oh, supermooie schoenen!! Heb ook zo een passie voor schoenen ;)

    Die hak maakt het inderdaad speciaal, leuk!!
    Vind de hak precies toch nog meevallen van hoogte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, wat een beauty's! Ik vind ze erg elegant. De hak maakt het geheel ook af, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hakken, ik kan niet zonder! Mooie sandaaltjes, je hebt een goed koopje gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt prachtig ! Leuke aankoop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These shoes are gorgeous!

    Just came across your blog!

    It is lovely!

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sandaaltjes! En vind de hak nu ook niet zo hoog hoor :o) Hangt er een beetje vanaf van wat je gewoon bent denk ik :o)

    BeantwoordenVerwijderen