Mini shoplog Breda!

maandag, augustus 30, 2010

Mijn vakantie zit er bijna op, nog een weekje en dan vliegen we er weer helemaal in! En alhoewel ik niet op reis ben geweest heb ik m'n voorbije dagen al heel goed kunnen opvullen. Zo ben ik afgelopen woensdag naar Breda geweest, lekker rondgewandeld, terrasje gedaan en uiteraard ook een klein beetje geshopt! Op de foto zien jullie v.l.n.r.: - Montagne Jeunesse Water Melon & Balm Mint Foot Scrub - Montagne Jeunesse Pink Grapefruit & Balm Mint Foot Soak/Spearmint & Balm Mint Foot Lotion - OPI Kiss on the Chic, een mooi licht babyroze lakje! - Dr. Kneipp Badschuim (Pure Ontspanning - Lavendel) Een ontspannend en verzorgend badschuim met de heerlijke geur van lavendel. Hebben jullie nog vakantie of is die al achter de rug?

5 reacties

  1. Wat een leuke aankoopjes! Ik hoop dat er nog een revieuw komt van de Montagne Jeunesse productjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik begin maandag ook al terug met school! wou deze week nog naar Roermond gaan maar weet niet of dat gaat lukken :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog vakantie tot 12 september! Je aankoopjes zijn zo leuk! En dat OPI lakje! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke aankoopjes!!
    Ik heb bijna gans de maand september verlof, dus nog goede vooruitzichten :)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aankoopjes! Heb die voetspuleltjes ook gekocht een tijdje geleden! Doet me er aan denken dat ik ze is moet gebruiken! :-) Dat badschuim klinkt zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen