A kiss from Maybelline!

vrijdag, augustus 27, 2010




Rode lippen zijn dit najaar weer helemaal in!
Tal van modeontwerpers stuurden hun modellen tijdens de Fall/Winter fashionshows de catwalk op met knalrode lippen. Love it!

Ik mocht voor jullie de Color Sensational van Maybelline testen in de kleur Pleasure Me Red.







Pleasure Me Red is een mooie rode kersenkleur met een perfecte finish. Hier geen parelmoeren of matte finish, wel een subtiele glans! Persoonlijk hou ik wel van een satin finish, zeker bij een rode kleur zoals deze.

Color Sensational is mooi gepigmenteerd waardoor hij in één laagje compleet dekt en door zijn zachte crème textuur glijdt hij als het ware over je lippen. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken aan deze lippenstift is dat hij bij mij nogal vlug in de fijne lijntjes rond mijn lippen trok. Vooraf je lippen omlijnen met een bijpassend lippenpotlood is de booschap dus!








Maybelline Color Sensational lippenstift is te koop voor 9,99 euro



7 reacties