Essie Herfst/Winter 2010

woensdag, augustus 25, 2010

Met de herfst in het vooruitzicht zijn er heel wat cosmeticamerken die ons graag betoveren met hun nieuwste kleuren, zoals Essie bijvoorbeeld. Essie brengt voor de komende herfst/winter maar liefst zes nieuwe kleurtjes uit, een perfecte aanvulling op onze wintergarderobe! Kijk en geniet mee! Velvet Voyeur Merino Cool Limited Addiction In Stitches Sew Psyched Little Brown Dress Ik heb mijn oog al laten vallen op Merino Cool, welke kleur is jullie favoriet? De Essie 'Fall Collection' is vanaf 1 september verkrijgbaar bij Cosmeticary Prijs: 13,00 euro

6 reacties

  1. Mm, ik vind ze niet heel bijzonder, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor In Stitches :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merino Cool lijkt me ook wel wat! Maar ik ben nog te veel in zomermood :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merino cool is ook m'n favoriet uit het lijstje. Sew psyched heeft ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij lijken In Stitches en Merino Cool erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merino Cool is ook mijn favoriet. De kleur doet mij echter wat denken aan Angora Cardi - uit de collectie van vorig jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kleurtjes!!
    Mij sprong ook direct de Merino Cool in het oog!!

    BeantwoordenVerwijderen