Chanel Shoplog!

dinsdag, augustus 10, 2010

Jullie hebben ongetwijfeld al enkele productfoto's van de nieuwste herfstcollectie van Chanel gezien, maar hebben jullie de producten ook al 'in real life' gezien? Ik trok afgelopen vrijdag naar de Brussels Inno om al dat moois te aanschouwen en was best aangenaam verrast! De nieuwe herfstcollecte is op zijn minst adembenemend mooi te noemen en opnieuw zitten er echt prachtige producten tussen! Denk maar aan prachtige nagellakjes, lipgloss, oogschaduw, blushes,... Jade Rose van Chanel... Ik ben nog maar eens bezweken voor een roze lakje, jawel! Jade Rose genaamd, een prachtige roze kleur die al een hele tijd op mijn wishlist stond en waar ik best lang heb moeten op wachten! Ik vind het zo'n geweldige kleur! Jade Rose is 'limited edition' dus snel wezen is de boodschap! Ik had niet echt plannen om een lipgloss te kopen maar toen ik Petit Pêche in mijn handen had was ik meteen verkocht! Dit schattige perzikkleurtje kon niet anders dan het mijne worden! En toen de sympathieke Chanel-verkoopster me dit mooie make-up tasje overhandigde kon mijn dag al helemaal niet meer stuk! Opeens voelde ik me terug een klein meisje, zo blij was ik met dit geschenk! Verder kreeg ik ook nog enkele staaltjes parfum, 'Cristalle eau Verte' en 'Chance'. Hebben jullie al iets uit de nieuwe herfstcollectie van Chanel gekocht?

11 reacties

  1. Mooie aankoopjes! Ik probeer mijn no-buy vol te houden... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, superleuke spulletjes!!! Ik wil ook...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die nagellak ziet er echt leuk uit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker foto's maken als je die nagellak draagt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke aankoopjes !
    Ik hoop dat er snel een NOTD komt van het nagellakje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AH damn nu wil ik echt naar de ici paris xl gaan en ook iets kopen :p Hoeveel kost de lipgloss trouwens?
    Echt leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh die zijn er allebei supermooi uit!! leuke aankoopjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww, I love Chanel en roze :) leuke attentie ook van de verkoopster!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Evelien: De lipgloss was iets van een 22 of 23 euro dacht ik (korting reeds verrekend) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen