Chanel 'Jade Rose'

woensdag, augustus 11, 2010

Kunnen jullie je nog herinneren hoe blij ik was met Jade Rose, het mooie roze lakje uit de Chanel herfstcollectie? Jade Rose is zo'n prachtige roze kleur, beetje oudroze met een vleugje peach vind ik. Maar helaas niet voor mij... Ik heb namelijk ondervonden dat dit niet echt mijn kleurtje is, Jade Rose past niet echt bij mijn huidskleur zeg maar. Niet dat ik hem niet mooi vind ofzo, zeker niet! Het is gewoon niet mijn kleur, vandaar dat ik heb besloten om hem te koop aan te bieden anders belandt hij toch maar achteraan in mijn kast. Jade Rose kostte 21,86 euro dacht ik (zonder de 10% korting), ik had er graag nog 15,00 euro voor gekregen. Dit is een mooie prijs dacht ik, niet? Heb je interesse in Jade Rose van Chanel dan kan je hieronder een reactie achterlaten of gewoon een berichtje sturen naar mijn mailadres!

6 reacties

  1. urgh, dit is zo tempting.. exclusief verzendingkosten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Argh, Eva, stouterd! Ik wil wel... als er zich niemand anders heeft aangeboden want ik was van plan om er ook voor te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is jammer dat hij tegenvalt! Hij is wel heel sheer ook hé!
    Je zal naar een andere moeten kijken in Wijnegem :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Snooze: yup! excl. verzendkosten ;-)

    @PU: Haha! Sorry....
    Jade Rose is gereserveerd voor jou ;-)
    Ik stuur je meteen een mailtje!

    @Roxanne: Bedankt voor de tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Misswhitemilkyway: Ja, in Wijnegem zal er genoeg keuze zijn, haha! :-)

    BeantwoordenVerwijderen