4 Things Tag

dinsdag, augustus 17, 2010


Nog maar eens een leuke tag, deze kreeg ik van Hanne!
Here we go!


4 things in my bag/purse
- Mijn Blackberry
- Paraplu
- Portefeuille
- Toilettasje


4 things found in my office desk drawer
- Notaboekje
- Klantenkaarten
- Een flesje parfum (Black Orchid van Tom Ford)
- Foto's van de poezen


4 favorite things in my room
- Mijn laptop
- Massa's staaltjes
- Mijn collectie handtassen
- Superzachte plaid


4 things I've always wanted to do
- Reis naar Zuid-Afrika
- Vrijwilliger in een dierenasiel
- Avondcursus nagelstyliste
- Een heel weekend relaxen in een kuuroord


4 things I'm currently into
- China Glaze-lakjes
- Mijn Dries Van Noten handtas
- Sauna & wellness
- Chloé handbags!


4 things I bet you didn't know about me
- Ik ben echt ongeduldig
- Ik kan heel moeilijk afscheid nemen van iets of iemand
- Heb last van ochtendhumeur
- Raak altijd vanalles kwijt, een echte sloddervos dus!


4 songs I can't get out of my head
- Jessy Matador - Allez Ola Olé
- Lady Gaga - Alejandro
- Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie
- Crookers ft. Yelle - Cooler Couleur




Rules:
Once tagged, you must link the person who tagged you, tag 4 others, let the bloggers know they have been tagged, give 4 answers to each question asked.


Ik tag: Stamatia, Marijke, Vanessa en Annelies.



6 reacties

  1. Hihi, leuke weetjes!!
    Heb je vorige tag ook eindelijk gepost vandaag :)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om wat meer over je te weten!
    En vrijwilliger zijn in een dierenasiel kan ik je echt aanraden, ik ga ook soms helpen als ik tijd heb en ik vind het echt geweldig leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Imelda: Ik ben alleen bang dat ik me zo aan die dieren ga hechten dan. Maar het lijkt me toch iets leuk om te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar had ik ook wel een beetje schrik voor.
    Maar uiteindelijk viel dat nog wel mee. Er waren natuurlijk een paar poezen die ik echt zo in huis genomen zou hebben indien het kon. Maar als ze dan geadopteerd worden door superlieve mensen dan weet je wel dat het goed komt he :)

    Het is inderdaad iets plezant om te doen. Hou me maar op de hoogte met wat je beslist :)

    BeantwoordenVerwijderen