Tag: Who does it best?

maandag, juli 05, 2010



Er doen de laatste tijd heel wat 'tags' de ronde, dit is er alvast eentje van.
Bij deze tag 'Who does it best?' die ik trouwens van Marijke kreeg, is het de bedoeling dat je in het kort jouw favoriete make-upmerken op een rijtje zet. Altijd leuk om te lezen, vinden jullie ook niet?

Best Blush Brand? Shu Uemura! De GLOW ON Blushes zijn al jaren mijn favoriet. Ze bestaan in ongelooflijk veel kleuren en zien er altijd heel natuurlijk uit!

Best Eyeliner Brand? MAC, ik vind de Fluidliner prettig om mee te werken maar de 'Fine Eyeliner' van Shiseido kan ik ook wel aanraden.

Best Eyeshadow Brand? Ongetwijfeld MAC! Zij hebben een enorme keuze, zowel in kleur als in textuur (mat, glanzend, satin,....)

Best Lipstick Brand? Ik gebruik niet zo vaak lippenstift maar als ik het doe dan kies ik voor MAC.

Best Lipgloss Brand? Opnieuw MAC! Ik vind de lipglosses van MAC eigenlijk het best smaken en ze blijven ook nog eens extra lang op je lippen zitten! Mooi kleurengamma ook!

Best Foundation Brand? Bobbi Brown en MAC! Ik vind ze allebei zeer goed.

Best Nail Polish Brand? Hier heb ik wel enkele favorietjes!
Laten we beginnen met OPI, ik hou van hun enorme kleurengamma! Lakt netjes en houdt prima.
KOH, een iets beperkter kleurengamma maar wel enorm krasbestendig! De Koh-lakjes draag ik gerust een weekje zonder chippen!
MAC, ook dit vind ik prima lakjes die zeer lang mooi blijven. Alleen jammer van de weinige kleurtjes!

Ik geef deze tag graag door aan Petra, Kim en Nicky!

4 reacties