TAG: 25 Questions

donderdag, juli 29, 2010


Deze leuke tag kreeg ik van Stamatia en Marijke, thanks ladies!
Benieuwd naar mijn antwoorden? Kijk dan vlug even mee...


1. Do you have any pets?
Jawel, drie superschattige poezen!


2. Name 3 things that are physically close to you.
Een glas water, een kop koffie en mijn Blackberry.


3. What’s the weather like right now?
Beetje wisselvallig. Bewolkt met af en toe een streepje zon.


4. Do you drive? If so have you crashed?
Ik rijd nog niet zo heel lang met de auto, ik denk bijna drie jaar. Om één of andere reden stelde ik het altijd uit. (typisch ik)!
Nu betekent mijn auto vooral 'vrijheid', ik zou echt niet meer zonder kunnen!
Ik heb nog geen ongeluk gehad, hopelijk blijf het ook zo.


5. What time did you wake up this morning?
6u.20 zoals elke weekdag trouwens!


6. When was the last time you showered?
Ik neem liever een bad, mag dat ook?


7. What was the last movie you saw?
Tgoh, da's echt héél lang geleden. Laat me even denken... ik denk dat het Alice in Wonderland moet geweest zijn.


8. What does your last text message say?
"Fijn om te horen! geniet er maar van!" sms naar de mama die volop aan het genieten was in restaurant 'A Priori'.


9. What’s your ringtone?
Een simpele ringtone die standaard in mijn Blackberry zit.
Moet ik eigenlijk dringend eens gaan veranderen want ik hoor het nauwelijks!


10. Have you ever been to a different country?
Ik mag niet klagen. Op mijn 16de trok ik voor het eerst samen met mijn (ex-)vriend naar de VS (Florida).
Ondertussen heb ik al heel wat gezien: Dominicaanse Republiek, New York, Turkije, Tunesië, Griekenland, Italië, Spanje, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.


11. Do you like sushi?
Ja hoor, maar dan moet hij wel goed zijn klaargemaakt!


12. Where do you buy your groceries?
Meestal Carrefour omdat dit het kortste bij is.


13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Neen, meestal lig ik al te knikkebollen in de zetel. Als ik dan ga slapen ben ik meteen in dromenland.


14. How many siblings do you have?
Ik heb één zus die 2,5 jaar ouder is.


15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Op het werk heb ik een laptop en thuis heb ik ze allebei.
Eigenlijk gebruik ik alleen maar de laptop, is veel handiger!


16. How old will you be turning on your next birthday?
Ohnee! Zo'n vraag had ik dus wel verwacht...
Ik word op 10 september 34 jaar, da's dus heel binnenkort, haha!


17. Do you wear contacts or glasses?
Neen, geen van beide.
Volgens de arbeidsgeneesheer heb ik ogen als een 'vergrootglas', die bril zal dus nog niet voor meteen zijn! ;-)


18. Do you color your hair?
Om de 3 maanden laat ik bij de kapper high- en lowlights zetten, een soort van 2-kleurenbaleage. Heel natuurlijk!


19. Tell me something you are planning to do today.
Arbeiten!


20. When was the last time you cried?
Kan ik me niet meteen herinneren.


21. What is your perfect pizza topping?
Hmm, mozarella, tomaat, inktvis en een beetje tonijn?


22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers?
Cheeseburger omdat ik graag kaas eet.


23. Have you ever had an all-nighter?
Neen, ik dacht het niet.


24. What is your eye color?
Hazel


25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Tuurlijk kan ik dat!
Lang leve Cola Zero!!!


Ik tag Petra, Vanessa en Mysterious Brunette!

5 reacties

  1. Hihi, ogen als een vergrootglas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke weetjes, is altijd wat leuk om zo wat meer over je te weten te komen ;)!!!
    Vond het zo al een leuke tag, ga hem binnenkort zeker ook posten...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen