Rituals haul!

maandag, juli 12, 2010




Echt aangenaam weer om te shoppen was het afgelopen zaterdag niet. En bij temperaturen van om en bij de 30° graden heb ik daar gewoon weinig zin in!

Toch wou ik graag de Rituals-store binnenstappen, ik had namelijk mijn oog laten vallen op de nieuwe Rituals nagellakcollectie!
Deze vernieuwde collectie bestaat uit maar liefst 8 schitterende kleuren. De lakjes zijn verrijkt met edelstenen wat maakt dat deze extra lang houden en intens glanzen!
Het lakje dat onmiddellijk mijn aandacht trok was 'Ruby Red', een prachtig rode kleur!
Ik ben echt benieuwd of ze even 'krasvast' zullen zijn als mijn Koh-lakjes!

Tenslotte hield ik nog even halt bij de Hammam producten, deze behoren echt tot mijn favoriete Rituals-producten!
De Hammam Olive Secret douchecrème met eucalyptus zorgt voor onmiddellijke verfrissing, je kan hem ook gebruiken als scrub, in combinatie met de scrubhandschoen.
Een product dat volgens mij tijdens deze warme zomermaanden in geen enkele badkamer mag ontbreken!


Rituals Nail Varnish: 10,90 euro voor 10 ml
Rituals Hammam Olive Secret: 8,50 euro voor 150 ml


Bezoek zeker ook eens de Rituals webshop!




7 reacties

  1. Benieuwd naar je bevindingen met deze nagellak! Ik hou wel van Rituals, ruikt altijd zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij delen de liefde voor Rituals Hamam! Jummiee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rituals hammam producten zijn zoo fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kleur!
    Ik heb vrijdag mijn eerste productjes gekocht in Antwerpen, en ben helemaal verkocht. Ze ruiken zo superlekker!!
    Wist helemaal niet dat er een webshop was, bedankt om te vermelden! Dat wordt gevaarlijk... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Kim: Ja, Ruby Red is echt een prachtige kleur!

    @PU: Een verslagje over de nagellak komt er zeker aan! ;-)

    @Suusie: Héhé, de Hammam-lijn is idd geweldig!

    @Marijke: Vind ik ook! :-)

    @Petra: Dankje! De kleur is echt mooi, beetje rozerood.
    De producten gaan je zeker bevallen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen