Review: LA ROCHE-POSAY Hydraphase Ogen

vrijdag, juli 23, 2010



De huid rondom onze ogen wordt vaak vergeten en dat is eigenlijk wel jammer.
Deze huid is immers veel dunner en dus ook kwetsbaarder dan bijvoorbeeld de rest van het gezicht, een goede oogcontourcrème is dan ook een echte must!
Tijdens de zomermaanden durf ik mijn dagelijkse oogcrème als eens aan de kant schuiven en kiezen voor een ooggel, die is vaak lichter en frisser van textuur.

Vandaag laat ik jullie kennismaken met Hydraphase Ogen van La Roche-Posay.
Een frisse ooggel die voornamelijk de oogcontour hydrateert maar ook werkt tegen wallen en gezwollen oogleden dankzij de toevoeging van caffeïne. Deze gel werkt dus niet zozeer tegen huidverslapping- of veroudering (al blijft een goed gehydrateerde huid natuurlijk langer jong).








De ooggel zit verpakt in een handige tube, welke ik persoonlijk altijd hygiënischer vind dan een potje waar je dan met je vingers in moet. De textuur is heel fris en aangenaam in gebruik. Ook niet onbelangrijk: deze ooggel is parfumvrij, veilig voor gevoelige huidjes dus!

Aangeraden wordt om de gel al deppend aan te brengen en dit zowel 's morgens als 's avonds. Dit vermindert meteen ook gezwollen oogleden mocht je daar last van hebben. Ik gebruik hem vooral 's morgens net omdat hij me zo'n fris gevoel geeft! Voor het slapengaan merk ik soms wel dat ik een iets rijkere crème nodig heb maar dat kan natuurlijk ook te wijten zijn aan de te weinige uurtjes slaap!

Nog een pluspunt aan deze ooggel is dat hij een uitstekende basis vormt voor make-up!
Ik heb echt gemerkt dat mijn concealer en make-up beter op z'n plaats blijven, ook bij iets warmere temperaturen!

Eindoordeel:
Ik vind de Hydraphase ooggel een echte aanrader voor tijdens de zomermaanden of gewoon voor al wie op zoek is naar een goede hydraterende ooggel.
Ook dames met een iets vettere huid zullen deze ooggel weten te appreciëren!


La Roche-Posay Hydraphase Eyes is verkrijgbaar bij de apotheek
Meer info: La Roche-Posay

Prijs: 17,60 euro voor 15 ml




10 reacties

  1. Nu ben ik toch stiekem benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed zeg!! Ben erg benieuwd!Hopelijk hebben ze ook testertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik elke dag een goede oogcrème ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om te weten, kende ik helemaal niet. Ik gebruik ook de gewone oogcreme van lrp en ben er ook tevreden van.
    En superhandig dat je hem makkelijk voor je make-up kan gebruiken...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Jan: Beste Jan, Eerst en vooral bedankt zou ik zeggen want zoals jij het beschrijft is dat een echt compliment! Ten tweede schrijf ik alleen maar artikelen over producten die mij bevallen en als laatste wil ik je erop wijzen dat spammen absoluut 'not done' is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Jan: OH MIJN GOD! Dan is de 'Eva' die ik ontmoet heb en waarmee ik bijna dagelijks communiceer, dus gestuurd in opracht van een of ander bedrijf? Seriously? Ga alsjeblieft ergens anders mensen overtuigen van deze snode complotten. You go, girl!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Jan: wat weet jij nou over een 'review'!? Weet je, anders moet je je domme comment maar verwijderen!! Hij word NIET geapreccieerd en het gaat jou dus echt geen extra bezoekers opleveren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ jan: inderdaad, jij weet er niets van en als jouw reden van je comment is om bezoekers te trekken gaat dit echt niet lukken hoor! Je hoort hier NIET thuis.

    BeantwoordenVerwijderen