Pro-Duo aankoopjes!

woensdag, juli 21, 2010




Afgelopen zaterdag trok ik naar de Pro-Duo Hair & Beauty shop in Gent, dé winkel voor al je kappers-, schoonheids- en nagelproducten!
Een artikeltje over mijn aankoopjes kon dan natuurlijk ook niet langer uitblijven.
Meteen bij het binnenkomen werd mijn aandacht naar de stand met de China Glaze lakjes getrokken. Echt ongelooflijk hoeveel kleurtjes ze hier hebben!
Alle flesjes zijn bovendien netjes uitgestald en de kleurtjes zijn op nagelwieltjes aangebracht zodat je makkelijk kan kijken, kiezen en vergelijken. Een nagellakkleurtje durft namelijk nogal eens anders uitvallen op je nagels dan in het flesje!

Het liefst had ik de hele China Glaze stand (of dan toch de helft) mee naar huis genomen. Gelukkig was mijn moeder mee die me op tijd kon doen inzien dat ik écht wel al genoeg nagellakjes had! :-)
Een kleurtje die ik zeker niet kon laten liggen en die al ruime tijd op mijn wishlist stond was Innocence, een zachtroze kleurtje.
Innocence is meteen ook mijn allereerste China Glaze lakje, ik ben er zo benieuwd naar!
Ook de alom gekende topcoat Sèche Vite gooide ik maar al te graag in mijn winkelmandje. De Sèche Restore (verdunner) hadden ze niet dus daar moet ik nog even naar op zoek aangezien de Sèche Topcoat naar het schijnt vrij vlug stroperig wordt.
Jullie zien het, ik heb me echt wel ingehouden maar ik kom zeker nog eens terug!

Waarschijnlijk zijn jullie ook benieuwd naar de prijzen van het China Glaze lakje en de Sèche Vite topcoat?

Ik heb voor het China Glaze lakje 5,99 euro betaald en voor de Sèche Vite topcoat (14 ml) 9,38 euro.
Let wel, dit zijn groothandelsprijzen en aangezien ik ben afgestudeerd in de richting schoonheidszorgen/haartooi betaal ik dus minder.
Wanneer je niet over een Pro-kaart beschikt liggen de prijzen hoger.

Ik vond shoppen bij Pro-Duo alvast een heel aangename ervaring!
Je kan er rustig rondkijken en bij eventuele vragen helpen de winkeldames je met veel plezier verder.
En vooral niet te vergeten, je kan je producten direct mee naar huis nemen!

Tip: Wanneer je voor de Sèche Vite topcoat gaat informeer dan vooraf bij jouw Pro-Duo winkel aangezien niet elke winkel Sèche Vite verkoopt.


6 reacties

  1. Oh leuk! heb net gezien dat er ook zo een dicht bij mijn woonplaats is! toch maar eens naartoe gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. arghh, nu wil ik ook een chinaglaze potje gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lakjes!! Moet ik dus dringend eens naartoe... Wel leuk dat je dan een korting hebt!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klopt, mij wisten ze zelfs te vertellen dat enkel gent seche verkoopt

    BeantwoordenVerwijderen