OPI nagellakremover

woensdag, juli 07, 2010

Tijdens de zomermaanden worden onze nagels al wat vaker gelakt. Reden te meer dus om te investeren in een goede nagellakremover! Dikwijls zijn nagellakremovers vrij agressief, ze nemen dan misschien wel elk restje nagellak weg maar wat vaak achterblijft zijn broze, uitgedroogde nagels. Ik was voornamelijk op zoek naar een nagellakremover die zowel mild als effectief is. En ik moet eerlijk bekennen dat dit flesje aardig in de buurt komt! De formule van de OPI nagellakremover is verrijkt met Aloë Vera en bevat slechts een klein beetje aceton, echt miniem zodat het de nagels niet uitdroogt. De geur is zeer fris, best aangenaam te noemen. Ik vind hem ook bijzonder zuinig in gebruik. Het is opmerkelijk hoe weinig product ik maar nodig heb om mijn nagellak moeiteloos te verwijderen! Veel kracht of moeite is dus niet nodig want in slechts enkele veegjes heb je alles verwijderd! Een nagellakremover die ik zeker iedereen kan aanrader! OPI Polish Remover zit verpakt in een flesje van 120 ml en is verkrijgbaar bij o.a. Instant Spa Prijs: 7,95 euro

5 reacties

  1. De prijs valt ook best mee!
    Ik gebruikte Herôme, die is ongeveer 10 euro. Ik dacht altijd dat OPI duurder was.
    Nice to know!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te weten! Ik ga er eens achter kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd gedacht dat ie duurder zou zijn! Volgend bezoekje toch eens checken. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt fijn! ga ik ook wel eens uittesten, want diegene die ik heb stinkt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen