NOTD: OPI Bubble Bath

donderdag, juli 15, 2010

Na al die felle zomerse lakjes van de afgelopen dagen vond ik het nog eens tijd voor een zacht pastelkleurtje. Dit kleurtje, Bubble Bath van OPI behoort echt wel tot mijn lijstje favoriete roze lakjes! Het is een zachtroze pasteltint met blauwe ondertoon, past heel mooi bij mijn huidstint trouwens. Roze lakjes met een té warme ondertoon maken mijn nagels precies snel geel. Ik vind Bubble Bath een echte klassieker, een kleur die nooit verveelt en altijd past. Of je hem nu op je handen of op je teennagels draagt, hij is altijd even mooi! Op de foto draag ik Bubble Bath al drie dagen lang en zoals jullie kunnen zien, geen enkele chip! Maar dat is natuurlijk wel ergens aan te danken... Mijn stappenplan ziet er uit als volgt: Eerst heb ik de Natural Base Coat van OPI opgebracht, deze basislak zorgt ervoor dat de nagellak beter hecht en langer houdt en geeft de nagels ook een mooie, frisroze kleur. Nadat de basislak voldoende is gedroogd heb ik twee laagjes OPI Bubble Bath aangebracht (wel goed laten drogen tussen de twee laagjes!) en tenslotte afgewerkt met de OPI RapiDry Top Coat. Deze laatste stap wordt vaak vergeten, toch zorgt een goede topcoat voor een langere houdbaarheid! De nagellak wordt glanzender, is beter bestand tegen krassen en laat de kleur ook stralen! Lakken met Bubble Bath (of andere lichte kleuren) gaf bij mij vroeger al eens problemen, ik had vaak een oneffen resultaat. Maar met dit stappenplan behoort dat voortaan tot het verleden! Ik merk echt wel dat een goede basislak én topcoat het verschil uitmaken. Nagellak brengt egaler op en blijft ook veel langer zitten! Gebruiken jullie vaak een basislak en/of topcoat, of niet? OPI Bubble Bath is o.a. verkrijgbaar bij Instant Spa Prijs: 13,95 euro

10 reacties

  1. Bubble Bath is erg mooi. Draag hem vaak op mijn teennagels nu ik altijd open schoentjes en sandalen aan heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @PU: Ja, ik had eerst een mini flesje hiervan maar vond hem zooo mooi dat ik hem opnieuw heb aangekocht! Is toch anders dan andere roze vind ik... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik gebruik altijd de seche vite als topcoat, ben ik heel tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Robin ganeko: Ja hé, heel zacht roze!

    @Misswhitemilkyway: Seche Vite moet ik mij dringend ook eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is zo'n mooi kleurtje! ik zet hem op mijn wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kleurtje! Moet nog mijn 1e OPI lakje kopen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Maar ik hou meer van wat donkerdere kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nu heb ik toch een beetje spijt dat ik deze heb laten staan tijdens het shoppen ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt een mooie kleur, kwil hem ook (:
    Ik doe meestal basiscoat en topcoat, maar als ik me moet haasten durf ik mijn basiscoat wel eens te vergeten...

    BeantwoordenVerwijderen