NOTD: Koh! Red 123

donderdag, juli 08, 2010

De lakjes van KOH staan niet zomaar hoog op m'n verlanglijstje. Neen, daar is best wel een goede reden voor! Eerst en vooral lakken ze erg makkelijk, ze drogen snel en wat nog belangrijker is: ze houden echt ongelooflijk lang! Ik kan de lakjes van Koh gerust een week op mijn nagels hebben zonder maar één enkele chip! Vandaag heb ik de kleur Red! 123 op, een klassieke mooie rode kleur. Volgens mij hét perfecte rood dat bij zowat alles past! Het is een dieprode kleur zonder al te veel naar het roze of oranje te gaan, echt bloedrood dus. Hier draag ik 2 laagjes Red! 123 zónder topcoat! Zoals je op de foto kan zien is de glans bij Koh-lakjes duidelijk meer aanwezig dan bij sommige andere merken nagellak, een extra pluspunt dus! Wat vinden jullie van deze kleur?

9 reacties

  1. Ik vind het mooi rood! En lekker zwoel met dit weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm ook heel erg mooi. En dat ie snel droogt vind ik ook altijd een pluspunt, want soms moet je zooo lang wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! al zou ik het niet zo snel kopen denk ik, maar ja, als ik dan al nagellak draag is het roze dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie rode kleur!
    Maar durf precies ook niet echt rood op mijn vingers te dragen... Weet niet hoe het komt, vind het wel mooi om zien!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen