Lay back & relax@the beach!

zaterdag, juli 10, 2010

Gisteren trok ik samen met mijn ouders voor een dagje naar zee, uiteraard gewapend met zonnecrème en de nodige liters water! Zo'n dagje is voor mij echt relaxen en eigenlijk doe ik het veel te weinig! Benieuwd naar wat er allemaal in mijn strandtas stak? Kijk dan vlug even mee... Deze witte kaftan kocht ik vorig jaar tijdens mijn vakantie in Turkije. Ik draag hem vooral als strandjurkje en met een gouden riempje (zoals deze van Dries Van Noten) is hij echt leuk! Bijpassend droeg ik deze goudkleurige slippers van Havaianas, super comfortabel trouwens! Ik ben helemaal weg van bloemenmotieven! Je vindt ze dan ook vaak terug in mijn garderobe. Deze bikini met bloemetjesmotief kocht ik vorig jaar bij H&M voor een prikje! Geen strand zonder zonnebescherming! Ik nam twee producten mee, de Clarins zonnecrème spf 10 en de Avène spray spf 20 en uiteraard mochten ook m'n Blackberry, zonnebril en tijdschriften niet ontbreken! Gaan jullie vaak voor een dagje naar zee en wat nemen jullie dan gewoonlijk mee?

7 reacties

  1. ooe, lekker relaxed.
    nou nee, ik ga bijna nooit naar het strand.
    ik moet nl eerst anderhalfuur rijden ofzo.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar zee bent geweest! mooie kaftan seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaftan! Een dagje zee is nogal kort, zeker omdat ik lang in de auto moet zitten. Dus als ik voor een weekend ga, neem ik veeeel meer mee :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie bikini! het is al veel te lang geleden dat ik nog eens aan de zee ben geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook dringend nood aan zo eens een dagje relax!! Moet ik zeker eens tijd voor maken in mijn verlof!!
    Naar welke badstad trek je dan precies?

    De bikini is inderdaad heel mooi, ik ben ook helemaal gek op bloemenprintjes!
    En de kaftan is superschattig, zeker zo gecombineerd met dat gouden riempje...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Iedereen: Bedankt!

    @Petra: Bloemenmotiefjes zijn altijd leuk hé! Als we naar zee trekken gaan we meestal naar De Haan, heel pittoresk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, ik vind De Haan ook supergezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen