Gewonnen!

vrijdag, juli 30, 2010

Toen ik vorige week de brievenbus leegmaakte was ik best aangenaam verrast! Het bleek het pakje te zijn afkomstig van Robin Ganeko dat ik eerder had gewonnen bij een winactie. Uiteraard kon het pakketje niet vlug genoeg geopend worden (nieuwsgierig als ik ben)! Deze lipverwennerij stak erin: Een Lancôme Juicy Tube in de kleur Rio Peach, een mini Juicy Tube (waarvan ik nergens de naam kan terugvinden), het is een zachtroze pastelkleur met een subtiele glitter (heel mooi), een Juicy Wear Seal and Shine top coat én een sample van L'Occitane gezichtsmasker! Ik ben er ongelooflijk blij mee! De twee lipglossen zijn heel subtiel maar het zijn zeker kleurtjes die ik vaak ga dragen en zo zou kopen! Robin Ganeko, nog eens bedankt voor de mooie prijzen!

6 reacties

  1. Ga maar vlug swatches maken, want ik ben wel benieuwd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk om dit terug te lezen en van zolang geleden al haha! ik heb nu inmiddels een nieuwe blog =D

    BeantwoordenVerwijderen