Christa Reniers juwelen

vrijdag, juli 16, 2010




Vandaag toon ik jullie mijn favoriete oorhangertjes van de Belgische juwelenontwerpster Christa Reniers.
Het zijn kleine bolletjes vervaardigd uit rozenkwarts, ook wel de 'steen der liefde' genoemd. Ze zijn niet echt groot of opvallend, eerder subtiel maar laat dat nu net hetgene zijn waar ik van hou.

Christa Reniers heeft momenteel drie winkels in België. Mocht je in de buurt zijn van één van deze winkels, spring dan zeker even binnen!
Wedden dat je slag verliefd wordt op één van de mooie ringen, armbanden of halskettingen?


Meer info over de juwelen van Christa Reniers vinden jullie hier


5 reacties

  1. Heel mooi! Ken de juweeltjes niet, ga ik zeker eens voor uitkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het echt helemaal niet, maar die oorbellen zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een leuke oorbellen! (:
    xo

    BeantwoordenVerwijderen