Wouters & Hendrix Earrings

dinsdag, juni 08, 2010

Het Antwerpse juwelenontwerpersduo Wouters & Hendrix is al jaren een begrip in de modewereld. Ik ben vooral fan van hun oorringen! Twee keer per jaar brengt Wouters & Hendrix een collectie uit en er is altijd wel iets bij dat ik hebben wil! Ik vind de juwelen van Wouters & Hendrix echt iets magisch uitstralen, mooi en toch tijdloos! Deze oorringen kreeg ik van mijn vriend voor mijn 30ste verjaardag, het zijn witte parelmoeren bloemetjes die je eigenlijk met heel veel kan combineren. Ik draag ze zowel bij een jeans als bij een wat meer feestelijkere outfit en het resultaat is altijd even mooi! Wouters & Hendrix Lange Gasthuisstraat 13b 2000 Antwerpen

10 reacties

  1. Mooi! En lief! Mijn favoriet is Christa Reniers, daar zou ik me ook wel arm kunnen shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @PU: Ja hé! Christa Reniers is inderdaad ook mooi, vooral de ringen vind ik super! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, heel mooi. Misschien toch maar eens in de gaten houden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn heel lief!

    over de stijltang; hij is super goed en echt het geld waard! hij was 71 euro. ik heb hem bij de douglas in rotterdam gekocht, wat een groot filiaal is dus ik denk dat hij er alleen is bij de grotere filialen! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Fashionglow: Bedankt! ;))

    @Marijke: Ja hé! ;D

    @Robin Ganeko: Bedankt! Het ziet er wel een goeie uit! Ik zal eens rondsnuffelen en kijken of ze hem hier in België ook verkopen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wow echt heel erg mooi! dat zijn echt oorbellen die je bij heel veel dingen kan dragen, daar houd ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh zo mooi! Ik hou van W&H heb er nu een paar oorringen en twee kettingen van. Helaas is het zo duur hé :( Zeker de oorringen dan! Ik heb een ketting die mooi bij jou oorringen zou passen zelfs :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowie die zijn echt heeeeeeel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Myrna: Ja, ze zijn echt tijdloos vind ik! :)

    @Hanne: Welja, deze heb ik gekregen voor m'n verjaardag maar ik weet dat ze niet goedkoop waren ;D
    Ben wel benieuwd naar die bijpassende ketting van jou!

    @Bertine: Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen