Shoplogje!

dinsdag, juni 22, 2010

Deze twee aankoopjes zijn van afgelopen weekend, niet echt heel veel maar ik wou ze toch graag met jullie delen! Allereerst kocht ik het lakje 'Particulière' van Chanel. Ik had voorheen altijd gedacht dat dit niet echt een kleur voor mij zou zijn maar afgelopen weekend ben ik er dan toch voor bezweken. 'Particulière' is volgens mij een blijvertje! Zo dacht Chanel precies ook, want 'Particulière' maakt vanaf nu deel uit van de vaste collectie! Hoera! En alhoewel ik al twee Tweezerman pincetten bezit kon ik aan dit schattige Polka Dots exemplaar maar moeilijk weerstaan! Dit pincet is een beetje kleiner dan het originele model maar is wel superhandig voor 'on the go'! Beide producten zijn verkrijgbaar bij Ici Paris XL

9 reacties

  1. Geen idee dat je Tweezerman kon kopen bij Ici Paris! Heb het nog nooit gezien... Wel handig! Thnx voor de tip. Hij is inderdaad schattig! Ik gebruik nu dat pincet dat bij de Flair zat, zo'n verschrikkelijk schattige print :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje nagellak is dat.. ik heb precies dezelfde kleur ook gekocht van de week, alleen dan van een merk waar mijn portomonnee wat gelukkiger van wordt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tweezerman kan je ook kopen bij douglas btw! ik zag deze laatst ook hij is super cuteeee maar ik vind hem wel zo duur voor maar een pincet..

    en die chanel nagellak is zoooo leukk!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hè, dat hij nu ook permanent is! Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww die nagellak is een super kleur!! Ik ben helemaal weg van de namaak kleur hiervan maar zou graag deze ook nog willen aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kleurtje...
    Ik wil me ook graag een tweezerman aanschaffen, hoor er zoveel goeds van!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Roxanne: Ja hoor! De Tweezermannetjes vind je aan de kassa bij Ici Paris Xl, Shu Uemura verkoopt ze ook (denk wel alleen het 'gewone' formaat). Je hebt ze in alle kleurtjes! :D

    @Silke: Dankje! Ik heb 'from dusk till dawn' van Catrice die er een beetje op lijkt. Er komt zeker nog een artikeltje met vergelijking hierover! ;D

    @Robin ganeko: O, leuk dat ze hem bij Douglas ook hebben!

    @PU: Ja, vind ik ook! ;D

    @Kim: Dankje! NOTD met dit lakje komt eraan! :)

    @Petra: Ik kan je de Tweezerman zeker aanrader! :D

    @Misswhitemilkyway: Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen