Shoplog!

maandag, juni 07, 2010




Af en toe mag je jezelf eens verwennen vind ik!
Onder dit motto laat ik jullie vandaag mijn shoppingbuit van de afgelopen dagen zien.




Biosilk Silk Therapy, mijn absolute Holy Grail! Dit product gebruik ik om mijn haar te beschermen tegen de hitte van de stijltang. Deze vloeibare zijde zorgt ervoor dat mijn haren niet uitdrogen en maakt ze opnieuw zacht en glanzend.




Mijn favoriete concealer/highlighter, de Touche éclat van Yves Saint Laurent.
Af en toe komt YSL met een kit waarbij je een travel size product als extra krijgt. Deze keer was het een royale tube van de Gommage Action Biologique sans Grains (mijn favoriete gezichtsscrub).






Een zwart stoffen make-up tasje van Shu Uemura voor in de handtas, handig dankzij de verschillende vakjes binnenin!




En tenslotte nog de MAC Lip Conditioner, verzorging voor de lippen in een handige tube.


8 reacties

  1. Oh, wat een leuke shoplog! Ik zag direct de Touche Eclat haha! Fijn als ze er wat extra bij doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @PU: Dankje! Ja, als het kan wacht ik eigenlijk altijd tot er zo'n touche éclat setje uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankoopjes! die touche eclat lijkt me echt fijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marijke: Dat toverpennetje moet je je zeker eens aanschaffen! Is echt heel goed! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die concealer wil ik ook al superlang eens uittesten!! Je hoort er toch alleen maar goede verhalen van, dus wordt dringend tijd ;)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Petra: Ja, ik merk toch wel van mezelf dat ik deze steeds weer opnieuw koop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice products!!! wil zelf de biosilk ook, maar nog even sparen, heb de laatste tijd zoveel uitgegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes! Maakt me gelijk hebberig haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen