Shoplog Aveda en KOH!

dinsdag, juni 29, 2010

Dit zijn mijn aankoopjes van de voorbije dagen, al steekt er ook nog iets tussen van vorige week. - Aveda Calming Body Cleanser (douchegel op basis van lavendel, vanille en rozen) - Aveda Phomollient Styling Foam (geeft gewichtsloos volume en glans) - Aveda Smooth Infusion Style-Prep Smoother (vergemakkelijkt het brushen én beschermt het haar) De Phomollient Styling Foam kocht ik vorige week dinsdag in de Aveda-store te Antwerpen. De andere twee Aveda-producten kocht ik afgelopen vrijdag dan weer bij Xantippe City Spa in Brugge waar het toen net braderij was. Xantippe City Spa gaf tijdens de braderij 10% korting op alle Aveda-producten! Altijd leuk! Ik heb ook nog enkele samples gekregen om te testen. (Pure Abundance Volumizing Shampoo en Conditioner en Green Science verzorging voor het gelaat) KOH Wipe it Away (instant nail polish remover) Tenslotte kocht ik nog dit schattig taupekleurig tasje van H&M voor slechts 2,95 euro, als dat geen koopje is! Lijkt me prima om mijn Blackberry in op te bergen, zeker nu er al eens een een dagje aan zee op het programma staat...

5 reacties