Review: Kiehl's Lavender Foaming-Relaxing Bath & Body Scrub

woensdag, juni 09, 2010



Samples zijn altijd leuk en dat hebben ze bij Kiehl's goed begrepen!
Deze luxe samples kreeg ik onlangs nog bij mijn laatste bezoekje aan de Kiehl's stand van Printemps (Lille). Zoals je op de foto kan zien zijn het best grote stalen, je kan ze gerust enkele keren gebruiken of meenemen tijdens een weekendje weg!

Allereerst is het Lavender Foaming-Relaxing Bath aan de beurt. Ik ben een ongeloofelijke fan van lavendel. Lavendel ruikt niet alleen erg lekker, het staat ook gekend omwille van zijn verzachtende en relaxerende eigenschappen. Dit badschuim ruikt écht naar lavendel, geen flauw afkooksel daarvan.

Eén dopje is al voldoende om jouw bad om te toveren in een heerlijk geurend en schuimend bad! Dit badschuim is best wel geconcentreerd, het is dus niet nodig om er meer in te doen. De geur is intens maar zeker niet overheersend, ik heb ook het gevoel dat mijn huid minder snel is uitgedroogd dan bij bv. badschuim van andere merken. Misschien ligt dat wel aan het feit dat dit badschuim is verrijkt met Aloë Vera en andere verzorgende ingrediënten, wie weet...





Het tweede product dat ik heb getest is de Lavender Gently Exfoliating Body Scrub .
Deze scrub, eveneens met lavendelgeur is geformuleerd met zachte natuurlijke scrubdeeltjes waardoor hij heel zacht is in gebruik.

Even had ik gedacht dat de lavendelgeur in een scrub storend ging zijn maar dat viel best mee! Je ruikt de lavendel natuurlijk wel maar toch is de geur minder dan bij het badschuim en dat is misschien maar goed ook, anders wordt het misschien al snel te veel. Mijn huid voelde achteraf zeer zacht aan, precies een babyvelletje!

Leuk om te weten is dat deze lichaamsscrub in nog een aantal andere geuren verkrijgbaar is. Dus als lavendel niet echt jouw ding is kan je nog kiezen tussen
Grapefruit, Coriander en Pear Tree.

Kiehl's Lavender Foaming-Relaxing Bath en Lavender Body Scrub zijn o.a. verkrijgbaar bij Kiehl's Antwerpen.

Kiehl's
Lombardenvest 80
2000 Antwerpen


4 reacties

  1. klinkt heel fijn! en wat een grote samples! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal wel zalig ruiken! Als ik ooit in Antwerpen geraakt, wil ik die winkel wel binnen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Robin ganeko: Absoluut!

    @Marijke: Ja, die zijn echt mega!
    Ik denk 65 ml ofzo! ;))

    @PU: Ja, dat moet je zeker doen! Is echt zalig! :)

    BeantwoordenVerwijderen