Outfit of the day!

zondag, juni 06, 2010




Vandaag koos ik voor dit donkerblauwe katoenen zomerjurkje met bloemenprint, en heel even heb ik nog getwijfeld om iets anders aan te doen aangezien het hier rond de middag begon te regenen...

Gecombineerd met een leuke cardigan, riempje en een paar roze Havaianas was dit mijn 'outfit of the day'.





Eigenlijk moet mijn vriend altijd lachen als hij deze jurk ziet, dat komt omdat dit jurkje een nachtjapon is van bij women'secret, maar hey 'Who knows?'...

Wat droegen jullie vandaag?


3 reacties

  1. mooi jurkje! en ik heb die roze slippers ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marijke: Bedankt!
    Die Havaianas zitten echt zalig hé, ik heb ze in verschillende kleuren! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kleedje... ziet er inderdaad geen nachtjapon uit :)!!

    BeantwoordenVerwijderen