NOTD: OPI Rumple's Wiggin'

woensdag, juni 30, 2010

De OPI Shrek-collectie mag dan al eventjes in de winkel liggen, wie ze nog niet heeft gezien moet ze zeker gaan bekijken! Een grappige kleurrijke collectie bestaande uit 6 kleurtjes met al even grappige namen! Ik zet ze voor jullie nog even op een rijtje: V.l.n.r.: Funky Donky, Fiercely Fiona, What's with the Cattitude, Rumple's Wiggin', Who The Shrek Are You, Ogre The Top Blue Ik mocht van Instant Spa een kleurtje uit de Shrek-collectie kiezen en uiteraard laat ik jullie graag zien welke kleur het is geworden! Mijn aandacht ging vooral naar de twee paarse tinten, Rumple's Wiggin' en Funkey Donkey maar dat is vooral omdat ik paars en lila zo'n mooie kleuren vind. Al moet ik wel toegeven dat de overige kleuren ook best mooi waren en eigenlijk vond ik ze zelfs mooier in real life dan op foto. Maar ook al heb ik soms zin om even gek te doen, groen of geel zijn niet echt kleuren die ik vaak draag dus heb ik maar op safe gespeeld en gekozen voor het subtiel lila lakje Rumple's Wiggin'. Rumple's Wiggin' is een lakje met een crème finish en net dat maakt het soms een beetje moeilijk om een egaal resultaat te bekomen. Gelukkig zorgt een tweede laagje al vlug voor het perfecte resultaat! Ik draag het lakje Rumple's Wiggin' nu al een aantal dagen en ben er helemaal gek op! Ook m'n schoonmoeder is helemaal weg van deze kleur! Welke kleur is jullie favoriet uit de Shrek-collectie? OPI Shrek-collectie is exclusief te koop bij Instant Spa! Prijs: 13,95 euro

13 reacties

  1. Wat een fijn kleurtje!
    Catrice heeft ongeveer dezelfde :D.
    Ik heb nog niets van de Shrek collectie noch O.P.I :D
    Misschien moet ik toch maar eens iets bestellen :p
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb shrek 3 vandaag gezien! hij was echt leuk! ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die Shrek collectie echt mooi! Heb deze kleur ook en de lichte blauwe. Echt prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hem nu op mijn teennagels! pretty kleurtje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Samen met de lichtblauwe is het ook mijn favoriete kleurtje!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I liiike! Ik wil de film echt nog zien, ik ben wel een beetje een shrek fan, haha.

    x Floor

    BeantwoordenVerwijderen