NOTD: Essie Flirty Fuchsia

donderdag, juni 17, 2010

Flirty Fuchsia, want zo heet dit fluokleurtje is allesbehalve 'braafjes' te noemen... De kleur in het flesje ziet er fel uit en dat is hij ook op je nagels! Ik vond het eens wat anders, en met dit stralende zomerweer staat hij echt mooi! Dit lakje dekt prima in één enkele laag, al zorgt een tweede laag wel voor een intenser resultaat. Ik weet niet of dit de bedoeling is maar dit lakje heeft de neiging om 'mat' op te drogen, hier geen hoogglans dus! Hou je van glanzende kleuren dan kan een topcoat je hierbij helpen, al denk ik dat deze kleur 'mat' beter tot z'n recht komt. Blijkbaar valt hij bij nog iemand in de smaak? Wat vinden jullie ervan? Leuk of toch maar liever minder fel? Essie 'Flirty Fuchsia' is verkrijgbaar bij o.a. Cosmeticary Prijs: 13,00 euro

13 reacties

  1. Deze is net iets te fel voor mij! Wel lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om het eens op de nagels te zien, maar amai, inderdaad heel fel!! Weet niet of ik het zou aandurven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwwww dat is nou echt fel ohmygosh love itt hahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zelfs vanop mijn scherm krijg ik pijn aan mijn ogen! Maar wel super! Lijkt me heel mooi op vakantie met een gebruinde huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh, dat kleurtje is voor durvers :) Zeker op je vingernagels :)

    Haha, het contrast tussen je witte kat en de fluo nagellak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kleur is echt een knaller, had deze van de winter in New York voor een goed prijsje gekocht, met de zomer in gedachte :-) op de een of andere manier is essie daar echt veel goedkoper en zijn de potjes groter..dus als je er bent..inslaan! Bij mij droogt het ook mat op helaas :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het niet op mijn handen gebruiken, enkel de voetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow da's nu echt een supermooie kleur ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Iedereen: Bedankt voor jullie reacties!
    Dit is inderdaad een heel fel kleurtje! :D

    BeantwoordenVerwijderen