NOTD: CHANEL Bikini Rose

donderdag, juni 03, 2010

Ok, ik ben misschien een beetje verslaafd aan roze nagellak maar dit Chanel lakje vond ik wel heel geschikt met dit mooie weer! Bikini Rose is zo'n kleurtje dat mij meteen in vakantiestemming brengt. Is het de naam, of gewoon het feit dat ik deze kleur vooral draag in de zomer (en dus in combinatie met een bruin kleurtje)? I don't know... Bikini Rose is niet alleen heel mooi als je al een beetje gebruind bent, deze kleur staat ook mooi bij wat lichtere huidtypes. Een ideale kleur voor wie graag een onopvallende maar toch verzorgde manicure wil. Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien maar dit roze lakje heeft een subtiele schittering, echt heel mooi! Niet opvallend of glitterig, maar een subtiele glans die de nagels als het ware laat stralen! Welk zomers nagellakkleurtje hebben jullie vandaag op?

5 reacties

  1. I like Bikini Rose! :-)
    Ik heb vandaag Mistral op, beetje feller roze, maar ook zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nu Sant Jose van Herome op! lichtblauw, zoals Nouvella Vague van Chanel!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kleurtje!
    Ik heb een felroze-fushia kleurtje op!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen