Max Factor Vibrant Curve Effect Lipgloss

zondag, juni 13, 2010

Lipgloss is bij heel wat vrouwen populair, het geeft de lippen ongelooflijk veel glans en laat ze voller lijken! Een vleugje lipgloss is dan ook vaak genoeg om jou te doen stralen! Max Factor bracht onlangs de nieuwe Vibrant Curve Effect Lipgloss op de markt en ik mocht voor jullie enkele kleurtjes testen! Max Factor's nieuwste innovatie, de Vibrant Curve Effect Lipgloss doet de lippen nóg meer glanzen en nóg voller lijken. De unieke ShineSculpt applicator is geïnspireerd op de natuurlijke vorm van de lippen waardoor de lipgloss gelijkmatiger kan worden verdeeld, van hoek tot hoek. Ook de formule van de Max Factor Vibrant Curve Effect Lipgloss is uniek. Deze gloss geeft je lippen een hoge glans zonder plakkerig gevoel en dat is vooral te danken aan de lage viscositeit. De kleuren zijn echt mooi, zeker als je van naturel houdt! Ik laat jullie vandaag al enkele swatches zien, uiteraard volgt er nog een review als ik het product voldoende heb kunnen testen. V.l.n.r.: Understated - Fashion Leader - Majeste - Vibrant - In The Spotlight - Dominant - Artistic V.l.n.r.: Bubbly - Urban Queen - Sophisticated - Intuitive - Me Me Me - Naughty But Nice Max Factor Vibrant Curve Effect Lipgloss is vanaf nu verkrijgbaar bij Kruidvat Prijs: 11,99 euro

9 reacties

  1. Leuke kleurtjes en fijn dat je er zoveel mocht testen! Alleen sta ik op een no-buy wat betreft lipproducten haha! Benieuwd naar de review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die majeste ziet er als een mooie nude kleur uit =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hou er wel rekening mee dat van die kleurtjes niet veel meer overblijft op je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er twee, en vind ze eigenlijk niet heel fijn. ze geven zowat geen kleur af en vind dat een beetje jammer zeker voor het geld wat je ervoor betaald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je ze mocht testen! mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleurtjes... Ben eens benieuwd om ze aan te zien... Moet ze eens gaan uittesten!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @PU: Ik vind de kleurtjes ook mooi! Er zit eigenlijk voor elk wat wils tussen! ;D

    @Robin ganeko: Ja, die kleur heeft echt een supermooie shimmer!

    @Snowhiteglamour: Wel, ik vind sommige kleurtjes best meevallen. Vooral Artistic en Naughty But Nice zijn mooi gepigmenteerd. ;D

    @Myrna: O wat jammer dat ze je niet zo bevallen!

    @Marijke: Ja hé! Vooral Sophisticated vind ik mooi! Echt een zacht nude kleurtje met subtiele shimmer! ;D

    @Petra: Een review komt eraan! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kleurtjes!! Vooral Naughty but nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd naar de reviewss hiervan! Lijkt me fijn als ze niet plakkerig zijn idd

    BeantwoordenVerwijderen